| کد مطلب: ۱۱۱۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیام دورتموند برای بلینگام: وعده دیدار در لندن!

باشگاه دورتموند با انتشار پیامی برای جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، به رویارویی با او در فینال لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

 پیام دورتموند برای بلینگام: وعده دیدار در لندن!
به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ به پیروزی رسید تا حریف دورتموند در دیدار فینال این مسابقات شود که قرار است در تاریخ اول جولای در ورزشگاه ومبلی برگزار شود.

این فینالی بسیار خاص خواهد بود، چرا که این دو تیم پیش از این در بازی نهایی این مسابقات هرگز با یکدیگر روبرو نشده‌اند. دورتموند سه‌شنبه شب با پیروزی برابر پاری سن ژرمن توانست بلیت حضور در بازی فینال را به دست آورد و درخشش خوسلو و اشتباهات مانوئل نویر هم باعث صعود رئال شد.

این دیدار همچنین بازی بسیار خاصی برای بلینگام خواهد بود که باید مقابل تیم سابقش به میدان برود. این ستاره انگلیسی پس از دو فصل درخشش در دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی رئال مادرید شد و از همان روز اول به یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شد.

به همین دلیل است که صفحه رسمی باشگاه دورتموند در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پستی را برای این بازیکن منتشر کرد تا پیامی را در آستانه برگزاری بازی فینال ارسال و به نوعی کری خواندن برای این دیدار حساس را شروع کرده باشد. دورتموند با انتشار تصویری از بلینگام که مارکو رویس را در آغوش گرفته است به آهنگ معروف گروه بیتلز اشاره کرد و نوشت: «هی، جود!»
2019928

اما این باشگاه تنها به انتشار این پست اکتفا نکرد و دقایقی بعد با انتشار تصویری از ستاره‌های تیمش در کنار ستاره‌های رئال مادرید خطاب به این باشگاه نوشت: «شما را در لندن می‌بینیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار