| کد مطلب: ۵۰۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار سرپرست نفت و گاز مارون با مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تاکید شد

مهندس ناصری: همه پروژه های عملیاتی با اولویت های زیست محیطی اجرا می شوند

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از افزایش همکاری ها در راستای صیانت از محیط زیست استقبال و تاکید کرد که همواره برای برنامه ریزی پروژه های فنی و عملیاتی مرتبط با تولید، اولویت اصلی، امکان سنجی اجرای پروژه بر اساس استانداردها و الزامات زیست محیطی است.

مهندس ناصری: همه پروژه های عملیاتی با اولویت های زیست محیطی اجرا می شوند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با بیان اینکه هدف از این دیدار به اشتراک گذاری اطلاعات و یافتن راهکار های روزآمد برای حفاظت بهینه از سرمایه های طبیعی مردم یعنی آب، خاک و هوا بر اساس دانش و تجربه کارشناسان هر دو بخش می باشد، اظهار داشت: خوشبختانه با تعاملی که وجود دارد، بخش عظیمی از مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات تولید مرتفع شده و به خاطر ماهیت فرآیند تولید، کلیه امکانات و ادوات لازم تامین و در اختیار HSE شرکت قرار گرفته است تا آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه ریسک(هم ریسک وقوع بلایای طبیعی هم بروز چالش های عملیاتی) وجود داشته باشد.

وی رفاه، امنیت و سلامت مردم را مهمترین دغدغه صنعت نفت برشمرد و افزود: صنعت نفت همواره به مسائل ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی مناطق پیرامون تاسیسات و چاه ها توجه خاص داشته است.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان نیز ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در به حداقل رساندن مشكلات زیست محیطی در حوزه عملیاتی این شرکت، ابزار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های آتی، تولید نفت و گاز همچنان بدون هرگونه اخلال در محیط زیست و به نحوی ایمن تر، تداوم یابد.

شایان ذکر است، مهندس قباد ناصری با رئیس اداره محیط زیست شهرستان رامهرمز نیز دیدار داشت و نیازهای مردم این شهرستان را در حوزه های مرتبط با محیط زیست بررسی نمود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار