| کد مطلب: ۵۰۰۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیام سرپرست شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت روز ملی حمل و نقل

سرپرست شركت بهره برداری نفت وگاز مارون طی پیامی فرارسیدن 26 آذر، روز ملی حمل و نقل را تبریك گفت.

پیام سرپرست شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت روز ملی حمل و نقل

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شركت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.

بسمه تعالی

حمل و نقل که به گواه تاریخ در توسعه تمدن های کهن نقش اساسی داشته است را می توان تاثیرگذارترین عامل تمدن قرن بیستم برشمرد که جهان را با انقلاب صنعتی دگرگون ساخت. کره ی زمین، خانه ی ما، امروز در نتیجه توسعه صنعت حمل و نقل به این پیشرفت و پیچیدگی رسیده است.

صنعت نفت ویژگی های فنی و عملیاتی منحصر به فردی نسبت به سایر صنایع کلان جهان دارد؛ اما از این میان سایر ویژگی ها، گستردگی حوزه عملیاتی افزون بر پراکندگی تاسیسات و چاه ها، یکی از ویژگی های بارز این صنعت است که همچون شبکه ای بزرگ، متصل و در حال کار بوده و ترابری ، قلب تپنده ی عملیات و نبض فعال این شبکه به شمار می آید.

راهبری ناوگانی عظیم از ماشین آلات (فوق سنگین تا سبک) که هر کدام در زمانی خاص باید در محلی خاص و در راستای تولید پایدار مورد استفاده قرار گیرند، کاری کاملا تخصصی و چالش برانگیز است که به طور قطع مستلزم نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای با آگاهی کامل از ماهیت تولید و چگونگی پشتیبانی از آن در عرصه تخصصی ترابری می باشد. این سرمایه انسانی کارآمد شایسته تقدیر است.

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ آذرماه، روز حمل و نقل را به تلاشگران و فعالان عرصه حمل و نقل به ویژه همکارانم در ناوگان ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن پاسداشت خدمات ارائه شده در این حوزه، موفقیت و شادکامی روزافزون خدمتگزاران مردم در صنعت نفت ایران اسلامی را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار