| کد مطلب: ۵۰۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پتروشیمی نوری، حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد

پتروشیمی نوری تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تولید کاتالیست clay را با شرکت رنگینه و کاتالیست پارس و تفاهم‌نامه ساخت سگالت ولو، کنترل ولو، دی سوپر هیتر و قطعات کنترل ولو را با شرکت برناصنعت توس امضا کرد.

پتروشیمی نوری، حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای این ۲ تفاهم‌نامه که با حضور دکتر علی‌عسکری برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال برای پنجمین سال متوالی این مجتمع بالای ظرفیت اسمی حدود ۱۰۸ درصد فعال بوده است، اظهار داشت: این امر به دلیل استفاده از ظرفیت داخل محقق شده است.

مهندس صانعی، افزود: پتروشیمی نوری در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش ۲۸ تفاهم‌نامه منعقد کرده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری ادامه داد: مقدار مصرف کاتالیست اکتیویتدکِلی هزار تن در سال است که این کاتالیست برای نخستین بار در کشور تولید شده و در شرکت‌های پتروشیمی و روغن‌سازی استفاده می‌شود.
نماینده شرکت برنا صنعت توس نیز در آیین این تفاهم‌نامه گفت: پتروشیمی نوری حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد.
نماینده شرکت رنگینه و کاتالیست پارس نیز با اشاره به ۱۳ سال تجربه این شرکت در تولید انواع جاذب‌ها و کاتالیست‌ها ادامه داد: این شرکت موفق به بومی‌سازی کاتالیست اکتیویتدکِلی پتروشیمی نوری شده است که کیفیتی فراتر از نمونه خارجی دارد.
چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار