| کد مطلب: ۵۱۲۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران :

شعبه تبریز میزبان بیش از ۹۰ درصد صادرکنندگان برگزیده استانی

رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران گفت: از مجموع ۳۱ صادرکننده برگزیده استانی ۲۸ و از میان صادرکنندگان برتر کشور دو صادرکننده مشتری شعبه تبریز این بانک هستند.

شعبه تبریز میزبان بیش از ۹۰ درصد صادرکنندگان برگزیده استانی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، نادرعلیزاده ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات طی ۱۰ ماه اول سال جاری به مشتریان شعبه تبریز پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی از آمادگی شعبه تبریز برای اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خبرداد و گفت: همکاران این شعبه تعامل سازنده ای با شرکت های تولیدکننده و صادرکننده دانش بنیان دارند و آماده ارائه خدمات، تسهیلات و مشاوره های تخصصی به آنها هستند.
علیزاده کاهش مطالبات معوق طی مدت یادشده را از دیگر دستاوردهای شعبه تبریز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مانده مطالبات غیرجاری ۳ در هزار نسبت به مانده تسهیلات اعطایی شعبه است.
رییس شعبه تبریز به هدفگذاری این بانک برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی اشاره کرد و گفت: شعبه تبریز توفیق گشایش ۱۲۵ فقره حساب قرض الحسنه و ۲۶ فقره حساب جاری را در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۱داشته است.
وی اظهار داشت: شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران در مدت یادشده ۱۴۸ فقره ضمانت نامه به ارزش یک هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال صادر کرده که در مقایسه با سال قبل با ۱۱۵ فقره ضمانت نامه صادره به ارزش ۳۷۷ میلیارد ریال، رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است.
رئیس شعبه تبریز خاطرنشان کرد: این شعبه در محدوده زمانی این گزارش ، ۱۹۴ فقره حواله ارزی به ارزش ۶۹ میلیون دلار صادرکرده است. همچنین مانده منابع این شعبه، چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال مانده منابع سال گذشته، رشد چهاربرابری داشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار