| کد مطلب: ۱۳۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

۳ سال حبس و ۲ سال اقامت اجباری در مناطق محروم برای فرد هتاک به مردم مازندران

دادگستری مازندران فرد هتاک به مردم کلاردشت را به سه سال حبس ، ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری ، مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال محکوم کرد.

۳ سال حبس و ۲ سال اقامت اجباری در مناطق محروم برای فرد هتاک به مردم مازندران

آرمان ملی - دادگستری مازندران فرد هتاک به مردم کلاردشت را به سه سال حبس ، ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری ، مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال محکوم کرد.

با تشکیل پرونده در حوزه قضایی مرزن آباد، این فرد توهین کننده به مردم استان بابت تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا متهم و مقرر شد با توجه به اظهار ندامت متهم، نیمی از مجازات حبس وی به صورت مراقبتی با الزام به انجام کارگری جهت احداث مسکن ایتام و نیازمندان اجرا شود.

در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیروهای اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی استان شد.

دستگاه قضایی استان مازندران اعلام کرد که با هرگونه ناهنجاری و اهانت که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شود جدی و قاطعانه برخورد می کند و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی ندارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار