| کد مطلب: ۱۴۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان قدرت خرید مردم را حفظ می‌کند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی قبل از عید مبلغی را به صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز کرد و از ابتدای سال نیز مدیرعامل این سازمان اعلام کرد که حداقل دریافتی بازنشستگان به 4200 رسید که اقدامی خوب و کاری ارزشمند برای خدمت به بازنشستگان انجام شده است تا قدرت خرید این عزیزان حفظ شود.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان قدرت خرید مردم را حفظ می‌کند

آرمان ملی آنلاین -رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس حدود 70 روز برای بررسی بودجه سال جاری وقت گذاشتیم و منابعی برای سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است تا امکان ارتقاء خدمات و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان فراهم شود.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی برای مردم ارزش و احترام قائل هستیم و به‌ویژه بازنشستگان که 30 سال یا 35 سال در این کشور خدمت کرده‌اند و تلاش کرده‌اند، جایگاه ویژه‌ای دارند و سرمایه‌های کشور هستند و باید حافظ و خدمتگذار این عزیزان باشیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه اختصاص یافته برای صندوق‌های بازنشستگی را افزایش داد و درباره تأمین اجتماعی که موضوع متفاوت است و بحث مطالبات این سازمان از دولت است، 89 هزار میلیارد تومان برای این سازمان اختصاص یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سنگدوینی افزود: منابع تأمین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است و دولت باید تعهدات خود را در قبال این مجموعه انجام دهد. کشور ما دارای منابع و ثروت است و مجلس حتما در جهت پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی و احقاق حقوق بازنشستگان در سال‌های آینده نیز اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار