| کد مطلب: ۱۵۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

رییس فراکسیون اصناف مجلس اعلام کرد:

همراهی با تامین‌اجتماعی برای تحقق کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کنار سازمان تامین اجتماعی هستیم تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به صورت کامل اجرا شود، گفت: بدهی کلان دولت به سازمان تامین اجتماعی سبب شده بود که دست این سازمان در قبال متناسب‌سازی حقوق بازنشسته‌ها بسته باشد ولی با مدیریت اصولی سالاری و همراهی مجلس توانستیم مصوب کنیم تا دولت بخشی از بدهی خود به سازمان را بپردازد.

همراهی با تامین‌اجتماعی برای تحقق کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

آرمان ملی آنلاین -شهباز حسن پور بیگلری در این باره اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس معیشت مردم، حقوق کارمندان و کارگران دولتی و از همه مهمتر حقوق بازنشستگان است که سال‌ها انتظار می‌کشیدند تا مجلس و دولت توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشد خوشبختانه در یک اقدام بسیار جسورانه، مجلس مصوب کرد مبلغ ۸۹ هزار میلیارد تومان از محل بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

وی افزود: یکی از کارهای بسیار خوب مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۱۴۰۰ مجاب کردن دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی بود البته طی پیگیری‌هایی که با معاونت‌های مختلف به ویژه معاونت پارلمانی این سازمان داشتیم، اعلام کردند که بنا به مشکلاتی که بوجود آمد اصلاح احکام به صورت کامل در اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت تا پاسخگوی بخشی از مطالبات به حق بازنشستگان تامین اجتماعی باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازنشستگان عمر گران‌بهای خود را در جهت خدمت رسانی به کشور سپری کردند و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی نیز بتواند از این فرصت پیش‌آمده برای خدمت بی منت به این عزیزان استفاده کند.

حسن‌پور تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در دسترس آن‌ها هستیم و سوگند یاد کردیم تا از حقوق مردم دفاع کنیم. از سوی دیگر مجلس و دولت مسئولیت رسیدگی به مشکلات افراد نیازمند را دارند. در حال حاضر بازنشستگان ولی نعمت ما هستند و باید از حقوق‌شان دفاع کنیم. این موضوع یکی از بزرگترین دغدغه‌های بازنشستگان بود و ما نیز وظیفه داشتیم تا سازمان تامین اجتماعی را همراهی کنیم تا این سازمان نیز بتواند حقوق بازنشستگان را افزایش دهد.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بدهی کلان دولت به سازمان تامین اجتماعی سبب شده بود که دست این سازمان در قبال متناسب‌سازی حقوق بازنشسته‌ها بسته باشد ولی با مدیریت اصولی سالاری و همراهی مجلس توانستیم مصوب کنیم تا دولت بخشی از بدهی خود به سازمان را بپردازد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار