| کد مطلب: ۱۵۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیر شعب استان گلستان اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات به بخش های مولد توسط بانک سپه

مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاست‌گذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته و در سال گذشته، 25 هزار و 607 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات به بخش های مولد توسط بانک سپه

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، فیروز یازرلو، مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اظهارداشت: عملکرد درخشان بانک سپه در استان سبب شده است تا این بانک به عنوان بانکی که توانسته نام خود را در فضای استان به خوبی شکل دهد توانسته با ایجاد اقبال عمومی آینده خوبی برای بانک رقم زند.

* رشد 17 درصدی منابع بانک سپه در استان
وی خاطرنشان ساخت: مجموعه مدیریتی بانک در ستاد منطقه گلستان همیشه نزدیک‌ترین ارتباط را با همکاران برقرار نموده‌اند و با برگزاری جلسات مستمر با مدیران واحدهای صف، عملکرد آنها را با توجه به شاخص‌های هدف‌گذاری شده دائماً رصد می کنند.
وی میزان مانده منابع بانک سپه در استان گلستان در سال گذشته را 59 هزار و 52 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه حکایت از رشد 17 درصدی دارد.

* بیشترین تسهیلات را به فعالان بخش صنعت و معدن دادیم.
یازرلو ادامه داد: با تدابیر اتخاذشده در سطوح سیاست‌گذاری و با عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته و در سال گذشته 25 هزار و 607 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
وی با اشاره به سهم تسهیلات پرداختی بانک سپه در بخش های مختلف اقتصادی استان گلستان اظهارداشت: از مجموع تسهیلات پرداختی در سال گذشته، سهم حوزه صنعت 25 درصد، کشاورزی 10 درصد، بازرگانی 12 درصد ، مسکن 10 درصد و خدمات 15 درصد بوده است.

* اعطای نزدیک به 1500 فقره وام ازدواج به زوج های گلستانی
مدیر شعب استان گلستان گفت: سال گذشته بانک سپه در استان گلستان یک هزار و 496 فقره تسهیلات ازدواج، چهار هزار و 466 فقره تسهیلات آسیب دیدگان ناشی از حوادث قهری، یک هزار و340 فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.

* خدمات دهی هشت هزار پایانه فروشگاهی در سطح استان
وی افزود: تعداد کل پایانه های فروشگاهی بانک سپه در استان گلستان هشت هزار و 237 است . همچنین کارسازی پایانه های فروشگاهی به تعداد سه هزار و 715دستگاه رسیده که دارای رشد 1.2درصدی است.
وی در ادامه تعداد دستگاه های ATM بانک در سطح استان را 213 دستگاه اعلام کرد.

* رشد 23 درصدی فعالیت های ارزی بانک سپه در گلستان
یازرلو تصریح کرد: در حوزه ضمانت های بانکی نیز شاهد صدور انواع ضمانت نامه های ریالی به مبلغ 324 میلیارد ریال هستیم که نسبت به مدت مشابه رشد 23 درصدی را تجربه کرده است.
وی افزود: از سوی دیگر فعالیت ارزی مدیریت شعب منطقه گلستان در بازه زمانی مزبور حاکی از گشایش دو فقره اسناد اعتباری(LC) به مبلغ 24 میلیارد ریال و دو فقره حواله های صادره به مبلغ 160 میلیارد ریال است.

* تلاشمان کاهش مطالبات معوق است
مدیر شعب استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق در تسهیلات اعطایی و یا وصول آنها به صورت بالقوه و بالفعل امکانات ایجاد درآمد مشاع جدید را افزایش داده و توان برنامه ریزی بانک را در صرف منابع و تحصیل درآمد بالاتر خواهد برد.
وی بیان داشت: مدیریت شعب منطقه گلستان با تقسیم بندی مشتریان تلاش کرده است که میزان مطالبات معوق را در تراز خود کاهش دهد. در این راستا میزان مطالبات معوق استان در سال گذشته 730 فقره معادل 975 میلیارد ریال بود که نسبت به سال 98 کاهش یافته است.

* حمایت از واحدهای کوچک و متوسط
وی مهمترین پروژه های استانی طی یک دهه اخیر را که با حمایت بانک سپه منطقه گلستان راه اندازی و توسعه یافته اند، شرکت های چینه سحرکردان در حوزه تولید خوراک دام و طیور با اعتبار 90 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 50 نفر، فراگیر اینچه برون در حوزه کشتارگاه و اشتغالزایی 20 نفر و مرغ گوشتی ارغوان کتول در حوزه تولید مرغ گوشتی و اشتغالزایی 30 نفر اعلام کرد.
یازرلو خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط در بخش‌های مختلف از گام‌های مهم در کمک به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی در کشور است.
به گفته وی، سال گذشته بانک سپه در استان گلستان تعداد 71 فقره تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط و یک هزار و 172 فقره تسهیلات ویژه آسیب دیدگان ناشی از کرونا و 372 فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن پرداخت کرد.
وی در پایان اظهارداشت: طرح‌های مختلفی از سوی بانک سپه با هدف کمک به تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در سال‌ گذشته با هدف تحقق شعار" جهش تولید" به اجرا درآمد که با استقبال آنان همراه بود؛ اما قطعا با توجه به شرایط امروز جامعه طرح های جدیدتر طی سال جاری در این بانک به اجرا درخواهد آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار