| کد مطلب: ۱۵۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

معاون درمان علوم پزشکی اهواز خبر داد

جابه‌جایی بیماران بین شهرهای خوزستان به دلیل تکمیل بیمارستان‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جابه‌جایی بیماران بین بیمارستان‌های شهرهای استان خوزستان به دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌ها و تعداد زیاد بیماران خبر داد.

جابه‌جایی بیماران بین شهرهای خوزستان به دلیل تکمیل بیمارستان‌ها

آرمان ملی آنلاین -دکتر فرهاد سلطانی اظهار کرد: در ابتدای پیک اخیر کرونا در استان خوزستان، بیشترین میزان درگیری در جنوب خوزستان بود اما اکنون بیشتر درگیری و بار مراجعه در شهرهای شمالی و شرقی استان است و در این شهرها، اشغال تخت تقریبا صددرصد است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مراجعه به بیمارستان‌ها در شهرستان‌ها بحرانی‌تر است و در مسجدسلیمان، شوش، اندیمشک، دزفول و ایذه تعداد بیماران بستری زیاد هستند به گونه‌ای که یکی دو روز پیش مجبور شدیم تعدادی از بیماران مسجدسلیمان را به شوشتر منتقل کنیم.

سلطانی تصریح کرد: در این شهرها تمام عمل‌های الکتیو لغو شده و بخش‌های غیرضروری به کووید - ۱۹ اختصاص داده شده است و بیمارستان‌های این شهرستان‌ها با همه ظرفیت در حال ارائه خدمت به بیماران کووید - ۱۹ هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و در پیش بودن عید فطر، گفت: با توجه به اینکه بیماری از فرد به فرد منتقل می‌شود، مردم از حضور در اماکن مذهبی پرهیز کنند و تنها برای کارهای ضروری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از منزل خارج شوند و برای عید فطر برنامه‌ریزی نکنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار