| کد مطلب: ۱۵۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

کیش در زمره امن ترین مناطق ایران

ایجاد امنیت پایدار در جزیره کیش، از مزیتهای ارزشمند این جزیره زیباست.

کیش در زمره امن ترین مناطق ایران

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: جزیره کیش با وجود پذیرایی بیش از یک و نیم میلیون مسافر در سال و رشد ساکنان، در شمار امن ترین مناطق کشور است و در این رابطه نقش نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها پر رنگ است.

وی افزود: با این حال با هدف ارتقاء هر چه بیشتر زمینه های پیشگیری از وقوع جرم و برخورد سازنده با مرتکبین به بزه و خطا، از تجربیات مجموعه های موفق و بزرگی چون ستاد فرماندهی تهران بزرگ بهره خواهیم برد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر آهنگران به مدیریت جزیره کیش که از کانون های مهم گردشگری کشور است، گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه، هدف مهمی است که برای تحقق و استمرار آن از تمام ظرفیت پلیس پایتخت در تعامل با دستگاه های دیگر استفاده می کنیم.

وی افزود: خرسندیم که با ترجیح کار فرهنگی درمقایسه با برخوردهای قهرآمیز، برخورد قاطع با متجاوزین به جان و مال مردم و هوشمندسازی این مجموعه بزرگ، امنیت پایتخت در سطح خوبی تامین شده است.

در این دیدار، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو، بر لزوم ایجاد بسترهای کارشناسی جهت تبادل تجربیات فیمابین تاکید کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار