| کد مطلب: ۱۵۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

"ایبیس" هتل برتر سال 1399 انتخاب شد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: هتل "ایبیس" تهران ازنظر رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی با رای مسافران اسنپ تریپ به عنوان هتل برتر سال 1399 انتخاب شد.

"ایبیس" هتل برتر سال 1399 انتخاب شد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: در سال 1399 از میان نظرسنجی صورت گرفته از میهمانان اسنپ‌تریپ، هتل های فرودگاهی با بالاترین امتیاز به علت رعایت دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای سفر امن و سلامت در درگاه فروش معرفی شد.
وی افزود: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، سبب شد تا تیم‌های ورزشی کشور مانند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در فروردین ماه امسال این هتل را قبل از عزیمت به مسابقات بین المللی برای اقامت اعضای تیم خود انتخاب کنند.
یوسفی اضافه کرد: همچنین برخی شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی بنام که همه ساله گردهمایی‌های خود را خارج از تهران و در شهرهای دیگر کشور و یا جزایر خلیج فارس برگزار می کردند، برگزاری برنامه های خود را به این هتل منتقل کردند.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار