2021/05/09
۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت
پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی 24 ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص خبر داد.

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 همواره در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان است، افزود: از روزهای پایانی سال گذشته با تشکیل یک تیم ویژه از کارشناسان، زمینه پاسخگویی تخصصی به شهروندان درباره قانون جدید چک را فراهم نموده ایم.
روح الهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و با آغاز صدور و واگذاری دسته چک های جدید، تلاش همه همکاران بانک و به ویژه همکاران سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) بر آن بوده تا با تشریح ویژگی های مهم و الزامات قانون جدید برای تمامی اقشار جامعه ؛ نقشی مهم در اعتبار بخشی به چک داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه "چگونگی استعلام چک صیادی و نحوه صدور، دریافت و انتقال چک های جدید" از مهم ترین سوالات شهروندان طی هفته های اخیر بوده است، گفت: کارشناسان این امور کوشیده اند با پاسخگویی دقیق و مستمر، زمینه افزایش آگاهی آحاد جامعه از قوانین جدید چک را فراهم آورند.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در ادامه با تاکید بر استقبال گسترده شهروندان از سامانه 8655 و افزایش رضایتمندی تماس گیرندگان در سال گذشته از نحوه پاسخگویی کارشناسان این سامانه، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را متمرکز نموده ایم تا به عنوان بانکی جوان و پاسخگو به شهروندان در راستای تسهیل ارتباط اثربخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان قدم برداریم.
روح الهی گفت: مهم ترین هدف ما همواره ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.