| کد مطلب: ۱۵۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

وزیر آموزش و پرورش:

متقاضی در اولویت قرار دادن فرهنگیان برای واکسیناسیون هستیم/بدون شرکت در امتحانات ارتقا به پایه بالاتر امکان ندارد

وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمانِ بیمار بیان کرد: طبق اولویت‌هایی که به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کنند، واکسیناسیون انجام خواهد شد و ما نیز متقاضی قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون هستیم.

متقاضی در اولویت قرار دادن فرهنگیان برای واکسیناسیون هستیم/بدون شرکت در امتحانات ارتقا به پایه بالاتر امکان ندارد

آرمان ملی آنلاین -"محسن حاجی میرزایی" وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیونِ معلمان بیمار و دانش آموزان استثنایی اظهار داشت: ما به طور کلی پیشنهاد واکسیناسیون را مطرح کرده‌ایم، اما باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و سپس نتیجه آن به ما اعلام شود.

حاجی میرزایی درباره شرایط واکسیناسیون برای دانش آموزان استثنایی توضیح داد: این موضوع نیز تابع ستاد مقابله با کرونا است، درباره افرادی که بیماری خاص دارند، بر اساس نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان بازه زمانی خاصی اعلام شده است؟ گفت: به هر حال وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دراین زمینه سیستم شناسایی دارند و طبق اولویت‌هایی که به آن‌ها اعلام می‌کنند، واکسیناسیون انجام خواهد شد و ما نیز متقاضی قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اینکه رییس آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرده، دانش آموزانی که به آموزش مجازی متصل نشدند و نتوانستند امتحان بدهند، باید سال آینده مجدد در همان پایه تحصیل کنند. آیا راهکاری برای مساعدت با این دانش آموزان وجود ندارد؟ بیان کرد: کرونا آموزش را از حضوری به غیرحضوری تغییر داد، مقررات ما را که تغییر نداده است. بالاخره برای ارتقا پایه بالاتر باید در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کرده و در امتحانات پایانی هم شرکت کنند.

حاجی میرزایی در پایان بیان کرد: بدون شرکت در امتحانات ارتقا به پایه بالاتر امکان ندارد، البته ارزیابی دانش آموزان متناسب با دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به عهده شورای مدرسه گذاشته شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار