| کد مطلب: ۱۵۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان پلیس پیشگیری ناجا توسط موسسه اعتباری ملل

در راستای ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و به پاس قدردانی از زحمات پلیس پیشگیری ناجا تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان فداکار این نهاد پرداخت می گردد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان پلیس پیشگیری ناجا توسط موسسه اعتباری ملل

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ تفاهمنامه‌ای بین موسسه اعتباری ملل و پلیس پیشگیری ناجا در آستانه ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) منعقد شد و بر این اساس مقرر شد به کارکنان پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردد.

در این تفاهم نامه که به امضای سردار معصوم بیگی ریاست محترم پلیس پیشگیری و آقایان محمدرضا مروجی قائم مقام محترم موسسه اعتباری ملل و جواد اکبری معاونت اعتباری موسسه رسیده است مقرر شد تسهیلات قرض الحسنه تا مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در مبالغ ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت گردد.
در این جلسه آقای مروجی ضمن آرزوی قبولی طاعات عنوان داشتند، همه مردم ایران مدیون سیاستگذاری های نیروی انتظامی در بخش امنیت هستند و امنیت کشور بر اساس رشادتهای کارکنان خدوم نیروی انتظامی محقق شده است.
امنیتی که در کلیه شهرها و روستاهای ایران مشاهده می کنیم در کمتر کشوری شاهد آن هستیم، و این امر مرهون فداکاری ها و از جان گذشتگی های کارکنان خدوم نیروی انتظامی می باشد.
بر این اساس بر خود وظیفه دانستیم برای تشکر و تقدیر از تلاش ها و سعی و کوشش این کارکنان خدمتگزار جامعه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سهم خود در این راه گامی برداریم.
در ادامه سردار معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ضمن تشکر از نگاه مثبت موسسه اعتباری ملل بیان داشتند در سلسله نیازهای جامعه، نیاز به امنیت در اولویت قرار دارد. همه چیز با امنیت تحقق می یابد. سرمایه گذاری، فرهنگ، دین، شادی و نشاط همه از امنیت برقرار می‌گردد و کارکنان خدوم نیروی انتظامی برای برقراری این امنیت از جان خود گذشته اند و با اهدای خون شهیدان این مهم را برای مردم به ارمغان آورده اند. سردار معصوم بیگی افزود: از موسسه اعتباری ملل تشکر می کنم و تردید ندارم که زحمات مدیران و کارکنان موسسه اعتباری ملل در پیشگاه خداوند محفوظ خواهد بود و با این عمل در امنیت بیشتر سهیم خواهید شد و انگیزه‌ای مضاعف را برای مجموعه پلیس پیشگیری ایجاد خواهد کرد.در خاتمه تفاهم نامه مذکور با امضای طرفین تبادل شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار