| کد مطلب: ۱۷۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

«اقیانوس آبی» استراتژی جدید بیمه رازی در حوزه بیمه های زندگی

مدیریت توسعه بازار بیمه های زندگی بیمه رازی در جشن ضیافت نور از «اقیانوس آبی» استراتژی جدید بیمه رازی در حوزه بیمه های زندگی گفت.

«اقیانوس آبی» استراتژی جدید بیمه رازی در حوزه بیمه های زندگی

آرمان ملی آنلاین -جلال علیپور تاکید کرد که این شرکت برای ورود به بازارهای جدید و ناشناخته بیمه های زندگی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه رازی، علیپور ، در نهمین شب از جشن ضیافت نور با بیان این که بیمه های زندگی از اهمیت بسیار زیادی در بازار بیمه کشور برخوردارند، اذعان کرد برای فعالیت موثر در این بازار علاوه بر داشتن محصول خوب، به شبکه فروش قدرتمند نیز به عنوان یک عنصر کلیدی نیازمندیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای تقویت و آموزش شبکه فروش بیمه های زندگی، اظهار کرد: واحد توسعه بازارهای بیمه های زندگی که به تازگی در شرکت بیمه رازی مستقر شده است، همین اهداف را دنبال می کند و امیدواریم با این رویکرد جدید، سرعت تحقق چرخش های استراتژیک شرکت در بخش بیمه های زندگی افزایش یابد.

علیپور با بیان این که کاهش ریسک در کنار فروش بیمه نامه به منظور افزایش کارایی شرکت و نیز پرداخت سود مطلوب به سهامداران، اهدافی است که به طور همزمان باید در شرکت بیمه رازی پیگیری شود؛ تمرکز بر استراتژی «اقیانوس آبی» به منظور کشف بازارهای جدید را الزامی خواند و ادامه داد: رویکر فروش و توسعه بازار شرکت بیمه رازی در حوزه بیمه های زندگی تغییر کرده و بهینه سازی امور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر توسعه بازار بیمه های زندگی بیمه رازی به این که طراحی محصولات متمایز و متمایز کردن روش های ارائه خدمات در دوره جدید مدیریتی شرکت دنبال می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: ما نه تنها بر یافتن مشتریان جدید متمرکز شده ایم، بلکه جلب رضایت حداکثری آنها را نیز هدف قرار داده ایم.

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد و شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت تعلق گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار