| کد مطلب: ۱۷۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

روسای ادارات کل حوزه مدیریت و نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری پست بانک ایران منصوب شدند

دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم تجلیل و معارفه روسای جدید ادارات کل حوزه مدیریت و نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری بانک ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: هدف از جابجایی در سطح هر سازمان استفاده بهینه از توانمندی و ظرفیت های نیروی انسانی با نگاه ویژه و تخصص گرایی برای افزایش بهره وری است.

روسای ادارات کل حوزه مدیریت و نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری  پست بانک ایران منصوب شدند

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، وی افزود: فرصت ها برای دستیابی به اهداف بسیار محدود هستند و باید با تلاش های مضاعف در راستای منافع سازمانی و توسعه و اعتلای هرچه بیشتر بانک، گامهای موثری برداریم و جایگاه خودمان را بیش از پیش در شبکه بانکی تثبیت و تقویت نماییم.
وی در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های بهروز جعفرخانی رییس پیشین اداره کل حوزه مدیریت و معرفی وی بعنوان رییس جدید اداره کل نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری تصریح کرد: ایشان تجارب خوبی در حوزه تخصصی، اعتبارات بانک دارند و امیدوارم انتصاب وی در این جایگاه عامل حرکت، پویایی و منشاء تحول باشد.
همچنین در مراسم مذکور اعضای هیات مدیره پست بانک ایران ضمن تبریک به روسای جدید این ادارات، رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.
گفتنی است: در پایان این مراسم احکام انتصاب محمد غلامی به سمت رییس اداره کل حوزه مدیریت و بهروز جعفر خانی به سمت رییس اداره کل نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری از سوی دکتر شیری به آنان اعطاء شد.
لازم به یاد آوریست محمد غلامی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دارای 24 سال سوابق کاری ذیل می باشد:
- کارشناس آمار و برنامه ریزی ستاد مرکزی وزارت جهاد سازندگی
- معاون مدیرکل تدارکات و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور
- مدیر کل تدارکات و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور
- مشاور معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران
- مدیر کل امور مالی و ذیحسابی سازمان دامپزشکی کشور

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار