| کد مطلب: ۱۷۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

تودیع و معارفه معاونان فنی و بازاریابی و فروش بیمه البرز برگزار شد

آیین تودیع و معارفه معاونان فنی و بازاریابی و فروش شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران این شرکت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

تودیع و معارفه معاونان فنی و بازاریابی و فروش بیمه البرز برگزار شد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در این آیین با تاکید بر این‌که همدلی و همراهی کارکنان رمز دستیابی به اهداف سازمانی است،‌گفت: خوشبختانه بیمه البرز در سال گذشته توانست با همین همدلی و همیاری، اهداف تعیین شده را محقق سازد و علی‌رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی حاکم بر کشور به خاطر کرونا و تحریم‌های اقتصادی، جایگاه خود را در صنعت بیمه حفظ کرد.

محسن پورکیانی با اشاره به اینکه بیمه البرز در ماه پایانی سال گذشته،‌ ۴۳ درصد رشد حق بیمه داشت،‌ گفت: رشد تولید حق بیمه به میزان افزایش سال گذشته و حتی بیش از رشد پارسال، از برنامه‌های پیش بینی شده بیمه البرز در سال جاری است که قطعا با همت تمام کارکنان به این رقم خواهیم رسید.

وی با قدردانی از عملکرد حرفه‌ای احمد صفرزاده،‌ معاون فنی قبلی بیمه البرز،‌ اظهار داشت: تغییر و گردش شغلی لازمه موفقیت هر شرکتی است. تغییرات سازمانی هم برای خود سازمان و هم کارکنانش مفید است چون سبب انتقال تجربه می‌شود و اگر فردی به مدت طولانی در یک پست سازمانی باشد دچار بی‌انگیزگی و خستگی می شود پس هیچ نگرانی نباید از این تغییرات داشته باشیم بلکه با نگاه رو به جلو باید وضعیت بهتر از وضعیت خوب موجود را برای شرکت رقم بزنیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز،‌ افزود: خوشبختانه بیمه البرز از کارکنان شایسته‌ای برخوردار است که می توانیم در جایگزینی‌ها از آنها استفاده کنیم به همین خاطر آقای آقاخانی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و آقای پوررحیمی را به عنوان معاون بازاریابی و فروش انتخاب کردیم که امیدوارم با همان تلاش قبلی در پست جدید فعالیت کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار