| کد مطلب: ۱۷۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

رئیس شعبه آمل بیمه دانا :

پرتفوی ۸۰۰ میلیاردی و رشد ۷۰ درصدی شعبه آمل

رئیس شعبه آمل بیمه دانا گفت: این شعبه توانست در سال 1399 در آستانه کسب پرتفوی 800 میلیاردی با نسبت خسارت 45 درصدی قرار گیرد.

پرتفوی ۸۰۰ میلیاردی و رشد ۷۰ درصدی شعبه آمل

آرمان ملی آنلاین -این رقم نسبت به مورد مشابه سال ۱۳۹۸ رشد ۷۰ درصدی دارد که پیش‌بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ در کسب پرتفوی و انتخاب ریسک به نقطه اوج خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسینعلی جنگجو با اشاره به سابقه کوتاه فعالیت شعبه آمل افزود: این توفیق در وهله نخست ناشی از عنایت خداوند متعال و در مرحله بعدی مرهون رهنمودهای قابل تقدیر مدیران ارشد و ستادی و مناطق شرکت بیمه دانا و نیز تلاش و همدلی خالصانه یکایک همکاران دلسوز و همچنین تلاشهای بی وقفه شبکه فروش بوده که با نگاه ارزشی و اعتقادی به کار و خدمت رسانی عاشقانه، برای اعتلای نام شرکت سهامی بیمه دانا تلاش می نمایند.

وی با اشاره به تاثیر قابل ملاحظه طرح مهردانا در جذب پرتفوی این شعبه افزود: به یاری پروردگار و با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از پتانسیل های موجود و همچنین با اتکا به روحیه جهادی همکاران و مشارکت نمایندگان و همکاری جمعی آنان، یقینا پیشتازی شعبه در عرصه خدمت رسانی به زیاندیدگان و بیمه گذاران محترم در سال جاری با کیفیت مطلوب تری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار