| کد مطلب: ۱۷۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت عید سعید فطر

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در پیامی روز عید سعید فطر را به مومنان و مسلمانان ایران خصوصا پرسنل شریف این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت عید سعید فطر

آرمان ملی آنلاین - متن پیام وی به این شرح است؛

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

همكاران گرامی

عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است كه یك ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری كردند. ماهی كه در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محكم تری در قرب معبود برداشتند.

سجده شكر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم كه تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آكندن دلها به عطر كلام الهی را در سایه عبادت، اكرام، اطعام و صیام در این ماه پربركت بر ما فراهم و میسر گرداند .

امید آنكه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارك با درگاه ربوبی، توشه همگان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی كنیم .

فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را خدمت همكاران و خانواده های گرامی‌شان تبریك و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارك رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.

حسن بقائی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

نام (الزامی)

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار