| کد مطلب: ۲۱۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری مراسم دوازدهمین سالگرد آسان پرداخت با عنوان دوازده سال با هم

شرکت «آسان پرداخت پرشین» که در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP)، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد، حالا یک جوان قدرتمند 12 شده است.

برگزاری مراسم دوازدهمین سالگرد آسان پرداخت با عنوان دوازده سال با هم

آرمان ملی آنلاین -مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس آپ، هفته گذشته با عنوان «دوازده سال باهم» برگزار شد، در این مراسم که در فضای باز به صورت مجازی و پخش لایو برگزار شد، آقایان شهیدی و منصوری به صورت زنده در صفحه اینستاگرام درون سازمانی آسان صمیمی به صحبت با همکاران پرداختند . همچنین در ادامه این مراسم آقای اسکندریان، مدیرعامل شرکت به صورت تک به تک به ساختمان‌های آسان‌پرداخت سرکشی کردند و با کلیه کارکنان که در ساختمان‌های مختلف فعالیت داشتند دیدار کرده و عکس یادگاری گرفتند، لازم به ذکر است که تعدادی از کارکنان این مجموعه که در دورکاری به سر می‌بردند، این مراسم را از طریق پخش زنده در اینستاگرام دنبال کردند.

از افتخارات آپ در این دوازده سال می‌توان به رتبه ۲۸ دنیا در رتبه‌بندی مجله معتبر نیلسون، بالاترین نشان ۴ ستاره مسئولیت اجتماعی ایران، رتبه نخست گروه رایانه در رتبه‌بندی IMI-10، رتبه ۵۸ بزرگترین شرکت‌های ایران در رتبه‌بندیIMI-100 اشاره کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار