| کد مطلب: ۲۱۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به همت فرمانداری سیرجان و شرکت گل گهر؛

از روابط عمومی‌های فعال شهرستان تجلیل شد

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و به همت فرمانداری سیرجان و شرکت گل گهر از مدیران روابط عمومی شهرستان تجلیل شد.

از روابط عمومی‌های فعال شهرستان تجلیل شد

آرمان ملی آنلاین -فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان مهمترین بخش سازمان است، گفت: مدیر روابط عمومی باید از افراد خبره و کارشناس انتخاب شود تا بتواند در موارد ضروری پاسخگوی کلیه مسائل باشد.

سهراب بهاالدینی به بحث مهم انتخابات هم اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و روابط عمومی ها نقش بسیار مهمی در تشویق مردم و اطلاع رسانی دارند تا حضور پرشور و حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

وی از فعالیت های مدیرعامل شرکت گل گهر نیز تشکر کرد و گفت: مدیرعامل گل گهر در بحث توسعه شهرستان گام‌های بسیار خوبی را دنبال می کند و در آینده نه چندان دور؛ یک عسلوئیه بزرگ را در منطقه گل گهر خواهیم داشت.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان نیز ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی های شهرستان گفت: بحث انتخابات بسیار مهم است و مدیران روابط عمومی ها باید احساس وظیفه کنند و تبلیغات گسترده ای را برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند چرا که بحث افراد مطرح نیست بلکه بحث کشور و نظام مطرح است و روابط عمومی می تواند در این زمینه بسیار پررنگ عمل کند.

محمد پیش بین نماینده نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز روابط عمومی را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش محوری و کلیدی در انعکاس عملکرد اقدامات مجموعه خود دارد. اگر روابط عمومی ضعیف عمل کند در واقع سازمان ضعیف عمل کرده است، به همین دلیل نیروهای روابط عمومی باید متخصص و به روز باشند.

وی نیز بر اهمیت انتخابات تاکید کرده و گفت: امیدوارم با همراهی مدیران روابط عمومی شهرستان انتخابات پرشوری را در سیرجان رقم بزنیم. وظیفه مهمی بر دوش روابط عمومی‌ها قرار داده شده تا مشارکت مردم در انتخابات را به حداکثر برسانند.

ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر نیز با اشاره به اینکه جایگاه هر سازمان با عملکرد روابط عمومی آن سازمان مشخص می‌شود، گفت: روابط‌عمومی‌ها چراغ هدایتی هر سازمان هستند که اگر به وظیفه خود آگاه باشند و بتوانند به خوبی به آن عمل کنند، آن سازمان می‌تواند به اهداف و رسالت خود به نحو بهتری جامه عمل پوشانده و مردم نیز در جریان عملکرد آن سازمان قرار بگیرند.

در ادامه این مراسم از مدیران روابط عمومی‌ها ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار