| کد مطلب: ۲۱۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت استان اردبیل برگزار شد

با حضور حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار و هادی احمدی مدیر امور شعب و به موجب حکم مدیرعامل شرکت بیمه دی، حسین میکائیل وند به سمت سرپرست مدیریت استان اردبیل شرکت بیمه دی منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت استان اردبیل برگزار شد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: « نظر به تعهد، تخصص و بررسی توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت استان اردبیل منصوب می شوید. لازم است با توکل بر ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسی، تمامی مساعی خود را جهت پیشبرد امور محوله در راستای تحقق اهداف و رعایت اصول تبیین شده شرکت شامل "سلامت"، "حرفه ای گری" و "انسجام سازمانی" به کار گیرید.»
همچنین مراسم تودیع طناز مرادی پسند که پیش از این مدیر استان اردبیل بود نیز انجام شد و از خدمات ایشان در مدت تصدی این عنوان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ادامه این مراسم که شبکه فروش و نمایندگان استان نیز در آن حضور داشتند، حسن قلندری با اشاره به برنامه های شرکت در سال پیش رو، بر تحقق اهداف و چشم انداز ترسیم شده با برنامه ریزی و دقت تاکید کرد و در پایان نیز طی جلسه پرسش و پاسخ به نظرات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار