| کد مطلب: ۲۱۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

نشست‌های مشترک با کاندیداهای حوزه فاوا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر کلید می‌خورد

بنابر فراخوان اعلام شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مبنی بر برگزاری نشست‌های مشترک با کاندیداهای حوزه‌ی فاوا در انتخابات شورای شهر و مشارکت اعضای صنف فاوا در این انتخابات، سازمان نصر تهران نشست‌های متنوعی را در قالب کارگروه‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

نشست‌های مشترک با کاندیداهای حوزه فاوا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر کلید می‌خورد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، نشست‌‎های حضوری در روزهای دوشنبه 17 خرداد با حضور مدیران عامل شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و 24 خرداد با حضور مدیران عامل و اعضای فعال کمیسیون‌های مرتبط سازمان در حوزه‌های شهر هوشمند و تحول دیجیتال شهری در ساعت 14 تا 16 در سالن اجتماعات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

نشست‌های مجازی نیز در شبکه‌ی اجتماعی کلاب هاوس و در قالب کارگروه‌های مختلف در روزهای چهارشنبه، 12 خرداد، کارگروه شهر هوشمند و کمیسیونIOT، 19 خرداد، کارگروه تحول دیجیتال شهری و 26 خرداد، کارگروه اقتصاد دیجیتال ساعت 21 تا 22:30 برگزار خواهد شد.

گفتنی است است در هر یک از این نشست‌ها که با حضور جمعی از کاندیداهای مرتبط با حوزه فاوا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران برگزار می‌شود، افراد شناخته شده‌ای از جمله علی اصغر قائمی، مدیرعامل اسبق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و خسرو سلجوقی، از مدیران با سابقه سازمان فناوری اطلاعات نیز حضور خواهند داشت.

در این نشست‌ها هر یک از کاندیداها ضمن تشریح دیدگاه‌ها و تاثیر برنامه‌های خود بر توسعه‌ی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت شهری، به پرسش‌ها و چالش‌های مطرح فعالان صنعت فاوا پاسخ خواهند داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار