| کد مطلب: ۲۱۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی:

مسئولان باید صدای اقشار محروم جامعه را بشنوند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به اقشار نیازمند در تصویب قوانین بالادستی کشور گفت: مسئولان در بخش‌های مختلف باید صدای اقشار محروم جامعه را بشنوند.

مسئولان باید صدای اقشار محروم جامعه را بشنوند

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، روح‌الله نجابت با انتقاد از برخی رویکردها در دستگاه‌های اجرایی در نادیده گرفتن محرومان گفت: متاسفانه به دلیل برخی سیاست‌های غلط شاهدیم که امید و اعتماد بخش‌هایی از مردم کاهش یافته و تنها راه غلبه بر وضع موجود توجه بیش از پیش دولت‌ها به نیازهای اقشار محروم جامعه است.

وی ادامه داد: معتقدم بزرگترین مشکل کشور تورم و مشکلات اقتصادی است که موجب سست شدن امید و انگیزه مردم به ویژه محرومان شده است و در این زمینه مجلس شورای اسلامی طی یکسال گذشته تلاش کرده است با تصویب طرح‌های حمایتی، به کمک این خانواده‌ها بشتابد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان باید صدای اقشار محروم را بشنوند و حضور مسئولان در میان مردم موجب دلگرمی و امید به آینده برای آنان می‌شود.

نجابت با اشاره به طرح‌های آتی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از محرومان گفت: در تصویب بودجه 1400 کل کشور نمایندگان تلاش کردند بودجه را در جهت منافع نیازمندان اصلاح کنند و به همین منظور بودجه نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی افزایش یافت. با همین رویکرد به دنبال این هستیم با پایان برنامه ششم توسعه، در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور نیز همین رویکرد توجه به نیازمندان در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار