| کد مطلب: ۲۲۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

برگزیدگان نخستین مسابقه عکاسی «فریم» در ایرانمال تقدیر شدند

آئین اختتامیه اولین مسابقه عکاسی از ایران مال به همت بانک آینده و اداره کل تشریفات و روابط عمومی ایرانمال برگزار شد.

برگزیدگان نخستین مسابقه عکاسی «فریم» در ایرانمال تقدیر شدند

آرمان ملی آنلاین - مجموعه چند منظوره ایرانمال خردادماه 1400 میزبان هنرمندان و علاقمندان عکاسی کشور بود تا همزمان با کاهش محدودیت های کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقه عکاسی " فریم" را برگزار کند.
این رویداد در روزهای نوروز 1400 و در قالب چندین تور یک روزه عکاسی آغاز شد و در نهایت در خرداد ماه برندگان خود را شناخت.
مسابقه " فریم" در دو بخش معماری و خرید از ایران مال برگزار شد و آثار برگزیده از میان حدود چهارصد عکس انتخاب شدند. هیات داوران این دوره از مسابقه پس از ساعت ها بررسی و بازبینی در نهایت 41 عکس را انتخاب و از بین آن افراد زیر را شایسته دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر مسابقه اعلام کرد:
در بخش معماری:
صالح بیات- رتبه اول
محمدرضا نقیبی- رتبه دوم
علی خردپیشه - رتبه سوم
در بخش خرید:
امید جبرائیلی- رتبه اول
مصطفی کهن‌ترابی- رتبه دوم
شهریار دبیری- رتبه سوم
هیات داوران از سه عکاس نیز تقدیر ویژه به عمل آورد و جایزه هیات داوران به آنان اعطا شد. این سه نفر محمدحسن دهکردی، مهوش ساروخانی و فاطمه افراز بودند.
در آئین اختتامیه این مسابقه محمد نوروزی عکاس پیش کسوت و رئیس هیات داوران به تشریح فرآیند برگزاری و انتخاب عکس های برتر پرداخت و ضمن تقدیر از نگاه زیبایی شناسانه عکس های ارسالی از جوانان عکاس خواست اصول فنی را در دوره های بعدی بیشتر رعایت کنند.
دکتر محمدرضا فراهانی مدیر آژانس و گردشگری ایران مال از دیگر سخنرانان این مراسم بود که به نقش عکاسان در آشکار شدن هویت آثار هنری و تاریخی پرداخت. وی که از مدیران سابق گردشگری کشور است افزود: هر بار که لنز دوربین یک عکاس بر روی اثری تاریخی تنظیم می شود زاویه ای جدید و حقیقتی نو از آن اثر برای همگان آشکار می شود و این نقش عکاس هنرمند را در جامعه آشکار می کند.
این مراسم در پایان با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر به برگزیدگان پایان یافت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار