| کد مطلب: ۲۲۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعلام کرد:

ارائه 423 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان در سال 99

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت 423 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمندان در سال 99 خبر داد.

ارائه 423 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان در سال 99

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری با اشاره به سالروز تشکیل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به تشریح عملکرد این صندوق در سال 99 پرداخت و گفت: این صندوق در سال گذشته 423 هزار و 641 فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان پرداخت کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور 3400 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که در سرفصل‌های اشتغال، وام کارگشایی، خرید، تعمیر و ودیعه مسکن به جامعه هدف ارائه شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تاکید کرد: از این میزان 1644 میلیارد تومان در قالب 291 هزار فقره وام در حوزه کارگشایی و 681 میلیارد تومان در قالب 34 هزار فقره وام اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

عاشوری با بیان اینکه 474 میلیارد تومان به تعداد 43 هزار فره وام خرید، احداث و تعمیر مسکن ارائه شده است، اظهار کرد: همچنین 282 میلیارد تومان به تعداد 23 هزار مورد وام ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شده است.

وی به عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کمک به نیازمندان در دوره شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: سال گذشته 15 هزار فقره وام با موضوع کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا به مبلغ 88 میلیارد تومان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، سازمان بهزیستی و خانواده‌های زندانیان نیازمند ارائه شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افزود: همچنین 12 هزار فقره وام ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد به مبلغ 185 میلیارد تومان و حدود سه هزار مورد وام ودیعه مسکن به مددجویان سازمان بهزیستی به مبلغ 46 میلیارد تومان ارائه شد.

وی استمهال سه ماه اقساط کلیه وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی را از دیگر اقدامات این صندوق در راستای کمک به جامعه هدف در شرایط کرونا عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف گسترش ارائه خدمات غیر حضوری از دیگر اقدامات این صندوق برای جلوگیری از تردد مشتریان به شعب در ایام شیوع کرونا بوده است.

عاشوری با اشاره به برنامه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای سال 1400 خاطرنشان کرد: برای سال جاری پرداخت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در سرفصل‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار