| کد مطلب: ۲۲۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

معرفی کولر گازی مدل AR5500 سامسونگ

کولرمان قدیمی شده بود و امسال تصمیم گرفته بودیم برای خانه کولرگازی جدیدی بخریم. پدرم هم مثل همیشه که خریدهای مهم خانه را به من محول می‌کند، این انتخاب را به من سپرده بود. چون من حسابی اهل تحقیقم و انتخاب‌هایم اغلب جزو بهترین گزینه‌ها است.

معرفی کولر گازی مدل AR5500 سامسونگ

آرمان ملی آنلاین -در پرس‌و‌جوهایم با کولر گازی AR5500 سامسونگ آشنا شدم، انتخابی که نه تنها از چک لیست پدرم یک سر و گردن بالاتر بود، بلکه با ورودش تجربه جدیدی از هوای خنک و تصفیه شده‌ را به ارمغان آورد. کولر کم‌مصرفی که با قابلیت‌های پیشرفته‌اش حسابی نظر خانواده‌ام را جلب کرده است.
خنک‌‌کنندگی سریع و هوشمند
اولین نکته‌ای که در کولرهای AR5500 نظرم را جلب کرد طراحی سه گوش منحصربه‌فرد آن بود. یک طراحی هوشمندانه که باعث می‌شد این کولر از ورودی هوای عریض‌تری برخوردار باشد و امکان مکش هوای بیشتری را در محیط ایجاد کند. عرض افزایش یافته، زاویه خروجی هوا، پره‌های کاملا V شکل و یک فن بزرگتر همگی دست به دست هم داده بودند تا هوای خانه سریع‌تر، بیشتر و در ابعاد وسیع‌تری خنک شود.
از طرفی فناوری منحصر‌به‌فردFast cooling یا خنک‌کنندگی سریع در این کولر به این شکل است که به سرعت و تنها ظرف۳۰ دقیقه، فضای خانه را خنک می‌کند. طراحی مثلثی و خلاقانه این کولر گازی، هوا را ۳۸ درصد سریع‌تر خنک می‌کند تا بتوانید زودتر احساس خنکی و راحتی کنید. در واقع همین ورودی و خروجی عریض‌تر و فن بزرگتر است که جریان هوای بیشتری را به چرخش در می‌آورد و خنک شدن سریع را بهبود می‌دهد.
پاکیزه و خنک
با کولرهای مدل AR5500 که دارای فیلتر تراکم بالای کامل سامسونگ (Full High Density Filter) هستند، هوای اتاق‌تان همیشه پاک و تازه می‌ماند. فیلتر فول اچ دی با از بین بردن کوچک‌ترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار و تبدیل هوای ناپاک و آلوده به هوای تازه و تمیز، تصفیه هوا را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ضمن اینکه به راحتی می‌توانید فیلتر را با آب بشویید تا فیلتر تمیز شود. در واقع فیلتر تهویه مطبوع کامل سامسونگ مانع از ایجاد گرد و غبار و باکتری‌های مولد آلرژی می‌شود و آلودگی و ناخالصی های موجود در هوا را از بین می‌برد. با کولرهای سری AR5500 همیشه می توانید هوای اطراف خود را تمیز و تازه نگه دارید.
پاکیزگی و سلامتی حتی در زمان خاموشی
در کولرهای AR5500 وقتی کولر خاموش است به طور خودکار یک فن برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در کولر فعال است. فناوری Hygienically Fresh پاکسازی خودکار فن را به صورت خودکار به‌کار می‌اندازد تا از تولید قارچ و انتشار میکروب جلوگیری کند. تفاوت دمای بیرون و داخل باعث ایجاد رطوبت در داخل کولرهای گازی می‌شود، رطوبتی که یکی از عوامل زمینه‌ای تولید و رشد باکتری است، این اتفاق ناخوشایند در کولرهای گازی AR5500 سامسونگ نمی‌افتد چون حتی پس از اینکه کولر را خاموش کنید به واسطه تکنولوژی Hygienically Fresh همه‌چیز خشک و بدون بو می‌ماند و از انتشار میکروب جلوگیری می‌شود.
دوستدار محیط زیست
کولر گازی AR5500 دارای یک کمپرسور اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی کاملاً بهینه است. این کولر می‌تواند دمای دلخواه‌تان را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد دائم کنترل به دست، کولر را خاموش و روشن کنید و تنظیمات آن را دستکاری کنید. کمپرسور اینورتر دیجیتال در عین حال که مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند با قدرت سرمایش فوق‌العاده، مصرف پایینی داشته و در هزینه و انرژی صرفه جویی می‌کند. هوشمندی و بهره‌وری بالاتر نسبت به کولرهای گازی معمولی، در کنار مصرف بسیار پایینی که در قبض برق‌تان قابل مشاهده است، قطعا شگفت‌زده‌‌تان می‌کند.
خلاصه اینکه از چک لیستی که پدرم داده بود که اولویت آن کم مصرف بودن و بی‌صدا بودن کولرگازی بود آن‌قدر کولر جدیدمان فراتر رفته است که حالا آرامش هم بیشتر از قبل به خانه ما برگشته و هیچکس سر خاموش یا روشن بودن کولر بحثی ندارد، چون فضای خانه در تمام بخش‌ها یکسان و متعادل خنک است.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار