| کد مطلب: ۲۲۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و آقای فرش

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت فون پی قرارداد همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و آقای فرش

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و آقای فرش یکی از بزرگترین شرکت های تولید و توزیع فرش های دستبافت و ماشینی ایرانی، ۲۵ خردادماه سال جاری همزمان با دهه مبارک کرامت با حضور دکتر رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و جمعی از مدیران بلندپایه طرفین قرارداد در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

اختصاص فضای فروشگاهی مخصوص جهت عرضه و فروش انواع فرش های دستبافت و ماشینی با کیفیت داخلی به همراه تخفیفات و تسهیلات ویژه مشتریان فروشگاه های رفاه در فضای فروشگاه رفاه پالادیوم قزوین از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و آقای فرش است.
رسول محمدی عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه رسول محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ابراز امیدواری کرد که با شکل‌گیری این همکاری، زمینه‌های توسعه توانمندی‌های رفاه در قالب همکاری با تولیدکنندگان معتبر کشور برای برطرف کردن نیازهای مشتریان در راستای حمایت از صنعت فرش ایران به عنوان یک هنر کهن و اصیل ملی و نماد درخشانی از تولید داخلی به شکل مطلوبی برطرف شود.
گفتنی است؛ در سال های اخیر شرکت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان ها، سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آن ها می توان به قوه قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح یاری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان، شرکت تخفیفان(نت برگ) و ... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت ها، مجتمع ها و سازمان های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار