| کد مطلب: ۲۲۲۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری دریافت کرد

در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز ۲۵خرداد ماه در سالن همایش رایزن تهران برگزار گردید، ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری گردید.

ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری دریافت کرد

آرمان ملی آنلاین -تندیس مذکور طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیتهای انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری و ... به ذوب آهن اصفهان اهدا شد .
در این اجلاس که با حضورغفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن، پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، توانگری نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد، محمد رضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان تندیس زرین را دریافت نمود.
در این رویداد شرکتهای تولیدی و صنعتی از قبیل مجتمع فولاد بناب، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، ایران خودرو، بانک صادرات، شرکت مخابرات ایران،... تندیس رضایتمندی مشتری دریافت نمودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار