| کد مطلب: ۲۲۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک شهر

معاون اعتبارات بانک شهر گفت: از ابتدای سال گذشته تا خرداد ماه امسال، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شعب این بانک پرداخت شده است.

پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک شهر

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با بیان اینکه شعب بانک شهر در سال گذشته درحدود هفتصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده اند، گفت: انشالله این رقم در سال جاری افزایش بیشتری خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک شهر صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین درحدود 300 نفر از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه از شعب بانک شهر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کرده اند.
امیری یادآور شد: شعب بانک شهر در سال گذشته به یک هزار و چهارصد نفر، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که شعب همواره پرداخت وام در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... را نیز در دستور کار دارند.
معاون اعتبارات بانک شهر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج جوانان، گفت: به شعب بانک در تمامی شهرها تاکید شده است که پرداخت وام ازدواج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
امیری خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج های جوان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و تامین منابع مورد نیاز جوانان در این امر مبارک، همواره در شعب بانک شهر با جدیت دنبال شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار