| کد مطلب: ۲۲۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

شیری در جلسه شورای اداری پست بانک خراسان رضوی:

پست بانک ایران، یک بانک بورسی است و عملکرد آن در تمام ابعاد شفاف است

مدیر عامل پست بانک ایران در سفر به استان خراسان رضوی، در جلسه شورای اداری پست بانک استان با بیان اینکه پست بانک، یک بانک بورسی است، گفت: خوشبختانه یکی از بانک هایی هستیم که عملکرد آن در تمامی ابعاد و شاخص های بانکی شفاف است.

پست بانک ایران، یک بانک بورسی است و عملکرد آن در تمام  ابعاد شفاف است

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در این جلسه که با حضور محمود شیردل مدیرشعب و کارشناسان و روسای شعب این استان برگزار شد، سرمایه انسانی پست بانک ایران را نماد ثروت عظیمی برای این بانک اعلام کرد و ادامه داد: در بحث احکام پرسنلی تلاش ها و پیگیری های لازم انجام شده است و این حق را برای تمامی پرسنل قائل هستیم که مطالبه گر باشند و اعتقاد من بر این است که بهتر است حق و حقوق پرنسل هر چه زودتر پرداخت شود .

وی با تاکید بر اینکه همه کارکنان اگر طرح و یا پیشنهادی برای بهتر شدن معیشت همکاران دارند آن را مطرح کنند و ما از این پیشنهادات استقبال می کنیم، افزود: زمانی که اعلام می کنیم پست بانک ایران یک بانک دولتی است باید براساس ضوابط و مقررات آن گام برداریم و از این رو در مورد معیشت کارکنان هر طرحی در بانک های دولتی اجرا شود ما هم اقدام می کنیم و چنانچه همکاران تصور کردند پرداختی از سوی بانک نادیده گرفته شده است، اعلام کنند تا پیگیری شود .

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به صدور مجوز فعالیت های بانکی از سوی بانک مرکزی برای باجه های پست بانک تصریح کرد: مسئولان باجه ها نه رقیب بلکه همکار و بازوان اجرایی ما در مناطق کم برخوردار و روستایی هستند و باید از ظرفیت آنان برای اعتلای اهداف بانک در جهت توسعه اقتصادی و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این مناطق بیشترین بهره را ببریم.

وی با ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی گفت: در بحث عملکرد با خط کش توانمندی و توان سنجی ارزیابی های لازم انجام می شود و مطابق همه نهادها و موسسات اقتصادی و انتفاعی، هر کس بهتر عمل کند دریافتی بیشتری دارد .

در ادامه این جلسه، شیردل مدیرشعب استان خراسان رضوی، گزارشی از عملکرد شعب و باجه های استان در شاخص های مختلف بانکی ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل پست بانک ایران در کسوت هیات همراه، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که روز گذشته( دوشنبه) با هدف افتتاح بزرگ‌ترین پارک تولید محتوا و بازدید از مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال و واحد‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات به استان خراسان رضوی سفر کرد بود را همراهی کرد.

شیری در این سفر از شعبه مرکزی مشهد و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان بازدید و از نزدیک با همکاران گفت وگو و تبادل نظر کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار