| کد مطلب: ۲۲۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی:

تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اعلام کرد در آینده نزدیک تحولات مهمی در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت رخ خواهد داد، به طوریکه شبکه فروش می توانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مهندس مهدی ملکی در پنجمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات نرم افزار «فناوران» مربوط به معماری این نرم افزار است که باید توسط گردانندگان آن برطرف شود، گفت: بخشی از مشکل هم با ارتقای زیرساخت ها و آموزش شبکه فروش برطرف خواهد شد.
وی افزود: با شرکت ارائه دهنده خدمت فناوران نیز مذاکراتی صورت گرفته است که تا حد امکان خدمات پشتیبانی خود را تقویت و مشکلات رایج را برطرف کند.

ملکی همچنین از راه اندازی وب سرویس بیمه نامه های شخص ثالث در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه تاخیر در عملیاتی کردن این پروژه به دلیل عدم ارائه مدل قراردادی از سوی فناوران بوده است اظهار کرد:مسائل فنی انجام شده و سیستم در حال گذراندن مراحل آزمایشی نهایی است به طوریکه امیدواریم نسخه اولیه آن تا یک ماه آینده قابل استفاده شود.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به مشکل عدم امکان استفاده از اپلیکیشن همراز در گوشی های دارای سیستم عامل آی اُ اس (IOS) اشاره کرد و با بیان اینکه با تغییر تکنولوژی به زودی همه خدمات وب سایت و اپلیکیشن شرکت بیمه رازی یکسان سازی خواهد شد، گفت: با این اقدام، خدمات دیجیتال شرکت بدون وابستگی به سیستم عامل گوشی تلفن همراه ارائه می شود.

مهندس ملکی در ادامه به موضوع ارائه تخفیف های بیش از حد در اپلیکیشن های فروش بیمه نامه پرداخت و با اشاره به این که این شرکت ها عموما بر اساس نحوه تسویه مورد توافق با شرکت های بیمه و یا از طریق وام های دریافتی از سرمایه گذاران، تخفیف هایی را در فروش اعمال می کنند، گفت: آنها علاقه مندند به جای سود بیشتر در فروش، بازار خود را توسعه دهند و ابزار تخفیف را در این جهت به کار می گیرند.

وی با تایید اینکه چنین روشی باعث نگرانی شبکه فروش شده است، اظهار کرد: در جهت صیانت و حمایت از شبکه فروش و به منظور انجام یک رقابت سالم، از استارت آپ ها خواسته شد بیش از رقم کارمزد، تخفیف دیگری را بر روی فروش بیمه نامه اعمال نکنند که خوشبختانه این روش تا حدودی باعث رضایت شبکه فروش شده است.

او همچنین با اعلام امکان اتصال بیمه های خرد به اپلیکیشن همراز گفت: توسعه کسب و کار دیجیتال، از مهمترین رویکردهای ماست و ضمن بهبود فرایندها، در سال جاری محصولات بیشتری از این نوع ارائه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به آغاز اجرای عملیات دریافت بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل از طریق پیامک در آینده نزدیک اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا امکان پرداخت اقساط همه بیمه نامه ها از طریق اپلیکیشن همراز وجود دارد، گفت: امکان پرداخت اقساط در وب سایت وجود دارد ولی پس از عملیات یکپارچه سازی همه سرویس ها در همه درگاه ها قابل استفاده خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اطمینان داد که شرکت بیمه رازی، حافظ منافع شبکه فروش است و هیچ اقدامی در آن انجام نمی شود، مگر آن که منافع شبکه فروش در آن لحاظ شده باشد؛ وی همچنین از بررسی امکان مشاهده خسارت در اپلیکیشن همراز برای تمامی رشته ها خبر داد.

ملکی با تاکید بر اینکه در بیمه گری دیجیتال هیچگاه فروش مستقیم در بیمه رازی اتفاق نمی افتد، اظهار کرد: در راستای استراتژی های جدید شرکت پیرامون نماینده محوری، امکانات بسیار خوبی بر روی اپلیکیشن موبایلی بیمه رازی طراحی شده است که نقش نمایندگان را بیش از پیش پررنگ خواهد کرد.

او راه اندازی سامانه کنسرسیوم آتش سوزی در زیرساخت بلاک چین توسط شرکت بیمه رازی را افتخاری بزرگ برای این شرکت خواند و تاکید کرد که اقدامات مرتبط با تحول دیجیتال در راستای ارتقای کیفیت خدمات شرکت بیمه رازی متوقف نخواهد شد.

در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس ملکی معاونت محترم برنامه ریزی و نوآوری اهدا گردید.

قابل ذکر است در ۴ نشست پیشین پاسخگویی، مدیر عامل شرکت بیمه رازی، معاونت محترم فنی بیمه های غیر زندگی، معاونت محترم فنی بیمه های زندگی و معاونت محترم توسعه بازار و فروش شرکت کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار