| کد مطلب: ۲۲۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پاكسان؛

باید كشور را به دست افراد اصلح بسپاریم

مدیرعامل پاكسان، پرسنل این مجموعه را به مشاركت حداكثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت نمود.

باید كشور را به دست افراد اصلح بسپاریم

آرمان ملی آنلاین -حسن بقائی مدیرعامل پاكسان با اشاره به اهمیت فزاینده این دوره از انتخابات گفت: امروز ایران ما برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمند است.

وی با تاكید بر اهمیت انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دست یابی به هر دستاورد ارزشمندی نیازمند رعایت قاعده و قوانین آن موضوع است و از ویژگی های کشوری قدرتمند مشارکت حداکثری در انتخابات است. به فرموده مقام معظم رهبری و تاكیدات ایشان انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و نباید به فریب های دشمنان خارجی و داخلی توجه نمود.

بقائی با بیان اینكه كسانی كه مردم را از انتخابات دلسرد می كنند دلسوز مردم نیستند یادآورشد: اصل و بنای این كشور ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است و خوشبختانه مردم فهیم ایران خصوصا پرسنل زحمتكش این مجموعه به این امر باور داشته و این باورمندی، مایه اتحاد و همبستگی در سطح كشور شده است.

مدیرعامل پاكسان دعوت به حضور آحاد مردم در انتخابات را وظیفه شرعی همگان معرفی كرد و گفت: همه افراد جامعه باید خود را موظف بدانند كه مردم را به مشاركت در انتخابات دعوت كنند تا توطئه های دشمن بی اثر شده و بتوانیم تصویری از یكپارچگی و اتحاد و اعتقاد به جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

بقائی با اشاره به خصوصیات فرد اصلح كه مقام معظم رهبری بارها بر آن تاكید فرموده اند یادآورشد: انتخاب ما باید اصلح ترین فرد صالح بر اساس معیارهای مورد تاكید مؤكد معظم‌له باشد تا در كشور عزیزمان شاهد تشتت و بی ثباتی نباشیم و امور كشور را به فرد شایسته ای بسپاریم.

انتخاب فردی اصلحطبق اصل ۱۱۷ قانون اساسی برای قرار گرفتن در مهمترین مسند مدیریت کشور به نام رئیس جمهوری مطرح است و بنابراین شهروندان با احساس تکلیف و وظیفه شرعی، ملی و میهنی در بزرگترین رویداد سیاسی مشارکت داشته باشند تا دشمنان این مرز و بوم که همواره با طراحی نقش‌های شوم به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن هستند، همانند گذشته از این رهگذر با دست خالی عبور کنند

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار