| کد مطلب: ۲۷۳۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون اجتماعی ناجا :

کشف بیش از ۸ هزار دستگاه ماینر/ برخورد قاطع پلیس با مزرعه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز

معاون اجتماعی ناجا از شناسایی و کشف و ضبط بیش از ۸ هزار دستگاه استخراج رمزارز که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند، در سال گذشته خبر داد.

کشف بیش از ۸ هزار دستگاه ماینر/ برخورد قاطع پلیس با مزرعه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز

آرمان ملی آنلاین -سردار «مهدی حاجیان» سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره اقدامات پلیس در برخورد با مزرعه‌های استخراج رمز ارز گفت: پلیس بر حسب وظایف خود با رمزارزهای غیرمجاز که مبنای قانونی ندارند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین جمع‌آوری دستگاه‌های ماینر که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، در دستور کار پلیس قرار دارد و پلیس در برخورد قانونی با این موضوع مصمم است.

سخنگوی ناجا با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش گفت: از زمان آغاز شناسایی دستگاه‌های استخراج رمز ارز در سال گذشته بیش از ۸ هزار دستگاه ماینر کشف و ضبط شده است.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها به صورت غیرمجاز و قاچاق فعالیت می‌کنند. ورود نیروی انتظامی به این حوزه باعث شد افرادی که در حوزه رمز‌ارزها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند تا حدودی کارشان را تعطیل کنند. نیروی انتظامی مصمم است با هر مزرعه‌ای که مجوز نداشته باشد، برخورد قانونی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فعالیت دستگاه‌های دولتی که در زمینه رمزارز فعالیت می‌کنند، برخورد می‌شود، بیان کرد: هر مرزعه‌ای که مجوز فعالیت نداشته باشد. حتما پلیس نسبت به پلمب آن با همکاری دستگاه قضایی اقدام خواهد کرد و پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و به دستگاه قضایی دلالت داده خواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تزریق واکسن به ماموران نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارند، ما نیز تلاش کردیم تا بتوانیم واکسن را برای نیروهای‌مان تامین کنیم، اما در عین حال ما مردم را در اولویت می‌دانیم تا ماموران نیروی انتظامی.

سردار حاجیان تصریح کرد: ما نیز مانند سایر اقشار مردم صبر خواهیم کرد تا براساس سیاست‌ها به ما هم واکسن دهند تا بتوانیم واکسیناسیون ماموران عزیز نیروی انتظامی را نیز انجام دهیم تا ماموران ما نیز در مقابل بیماری کرونا در امان باشند. نیروی انتظامی یک نیروی ایثارگر است و روحیه ایثارگری در همه همکاران من وجود دارد و هر موقع که به ما واکسن دهند ما در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا،وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر خاموشی‌ها باعث بروز تصادفات شود با دستگاه‌های مسئول برخورد خواهد شد، گفت: ما باید در این خصوص علل تصادفات را بررسی کنیم. اگر علل تصادفی خاموشی و تاریکی بوده باشد، قطعا نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که همیشه از طرف مردم از سازمان‌ها مطالبه‌گری می‌کند و نیروی مرجع و سخنگوی مردم است اگر حقی از مردم ضایع شده باشد، براساس وظایف قانونی خود در این زمینه مطالبه‌گری خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار