| کد مطلب: ۲۸۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیرزنی در ترکیه‌ خود را مسن‌ترین فرد جهان می‌داند

پیرزنی در ترکیه مدعی است که او پیرترین فرد حال حاضر در جهان بوده و گواهینامه‌ای دارد که ثابت می‌کند او ۱۱۹ ساله است.

پیرزنی در ترکیه‌ خود را مسن‌ترین فرد جهان می‌داند

آرمان ملی آنلاین -به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، زنی از شهر آماسیای ترکیه به نام «ارسلان» ادعا می‌کند که روز یکشنبه ۱۱۹ سالگی خود را در حالی جشن گرفته که او را به پیرترین فرد جهان تبدیل کرده است و طبق گواهینامه رانندگیش در ۲۷ ژوئن ۱۹۰۲ متولد شده و در حال حاضر فردی پیرتر از او در جهان وجود ندارد.

خانم ارسلان که وارد ۱۲۰ سالگی شده است، ۶ فرزند و ۱۲ نوه دارد و به نظر می‌رسد او طول عمر خود را از مادرش به ارث برده است. گفته می‌شود مادر این پیرزن نیز ۱۱۰ سال عمر کرده است و دختر ارسلان نیز زندگی طولانی مادرش را به خوردن غذا‌های ارگانیک مانند کره، عسل و پنیر مرتبط می‌داند.

ارسلان از سوی نزدیکانش محاصره شده است، جایی که او با دخترش، داماد و دو نوه اش زندگی می‌کند و خانواده شش ماه پیش وقتی به ویروس کرونا مبتلا شدند، ترسیده بودند.

با این حال اعضای خانواده با تقسیم فضای خانه با مادربزرگ خود، ویروس را به او منتقل نکردند و او برای احتیاط آزمایش داد و با منفی شدن نتیجه آن متوجه شد که ویروس کرونا را نگرفته است.

ارسلان از خانواده اش برای جشن تولدش تشکر کرد و گفت: خدا را شکر، من مریض نشدم حتی به ویروس کرونا مبتلا نشدم.

این پیرزن ۱۱۹ ساله بیشتر روز خود را در نماز و یادآوری زندگی طولانی خود می‌گذراند از جمله جنگ جهانی اول، بیماری همه گیر آنفلوانزا در اسپانیا، جنگ جهانی دوم و هم اکنون ویروس کرونا.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار