| کد مطلب: ۲۸۳۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پرسرعتِ خوش قیمت، اینترنت TD-LTE آسیاتک

پرسرعتِ خوش قیمت، اینترنت TD-LTE آسیاتک

آرمان ملی آنلاین - استفاده از اینترنت پرسرعت بدون محدودیت مکانی، دغدغه‌ بیشتر افرادی است که با اینترنت سروکار دارند و اکثر فعالیت های روزمره خود را با آن انجام می دهند. آسیاتک این دغدغه را از طریق ارائه مودم های اینترنت پرسرعت ثابت ( TD-LTE ) به همراه بسته ای اینترنت جذاب و با قیمت مقرون به صرفه برطرف کرده است. در ادامه با TD-LTE بیشتر آشنا شویم:

اینترنت TD-LTE چیست؟

اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE یکی از جدیدترین فناوری‌های ارائه شده خدمات اینترنتی است که با سرعت بسیار بالا (تا Mbps 40) جهت دسترسی کاربران خانگی و سازمانی به وجود آمده است.

نام TD-LTE از TDD-LTE گرفته شده است و مخفف عبارت Time Division Duplexing Long Term Evolution می‌باشد. همان طور که از نام آن پیدا است، این فناوری بر پایه نسل چهارم اینترنت (4G-LTE) می‌باشد. فناوری LTE یا تکامل بلندمدت، استانداردی جهت انتقال داده پرسرعت به صورت بی‌سیم می‌باشد. این فناوری به دو صورت FD-LTE و TD-LTE ارائه گردد .

اینترنت TD-LTE و FD-LTE چیست؟

استاندارد FD-LTE که مخفف Frequency Duplexing است در توسعه نسل چهارم شبکه موبایل به کار می‌رود که با تقسیم پهنای فرکانسی، قابلیت دانلود و آپلود را برای کاربران به وجود می‌آورد. با این کار دانلود و آپلود همزمان برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

استاندارد TD-LTE که مخفف Time Duplexing است از تکامل فناوری TD-SCDMA به وجود آمده که در آن به جای تقسیم پهنای فرکانسی، دریافت و ارسال را بر روی یک پهنای باند فرکانسی و در بازه‌های زمانی متفاوت انجام می‌دهد. با این کار دیگر نیازی به باند محافظ بین بازه‌های فرکانسی دانلود و آپلود وجود ندارد و می‌توان از تمامی‌ظرفیت پهنای باند برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده کرد. بنابراین سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در این روش افزایش می‌یابد. همچنین می‌توان ظرفیت ارسال و دریافت را با کنترل بازه‌های زمانی تغییر داد.

نحوه استفاده از اینترنت TD-LTE

در حال حاضر شرکت آسیاتک، در جشنواره ویژه خود سرویس اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE را در قالب یک دستگاه مودم TD-LTE ، به همراه یک سیم کارت آسیاتک و 480 گیگ اینترنت یکساله با قیمتی استثنایی به تعداد و زمان محدود ارائه میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 1544 یا 91010000 داخلی 99 تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه اختصاصی این جشنواره نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایید تا کارشناسان آسیاتک با شما تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار