| کد مطلب: ۲۸۳۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

فرجی:

در مورد باز بودن سینماها ستاد کرونای هر استان تصمیم می‌گیرد/شایسته:جلسه با استاندار تهران امیدوار کننده بود

دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: استاندار تهران تمامی مباحث مطرح شده در خصوص شرایط سینمادارن، تعطیلی‌های مکرر و ضرر و زیان‌های ناشی از آن و .. را شنیدند و قرار بر این شد تا شورای صنفی نمایش در نامه‌ای موارد عنوان شده را مکتوب و ارسال کنند.

در مورد باز بودن سینماها ستاد کرونای هر استان تصمیم می‌گیرد/شایسته:جلسه با استاندار تهران امیدوار کننده بود

آرمان ملی آنلاین -در پی تغییر رنگ‌بندی برخی استان‌ها از جمله پایتخت؛ سینما‌ها همچنان در شرایط قرمز کرونایی باز هستند. مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر از تشکیل جلسه با استاندار تهران و غلامرضا فرجی عضو هیئت مدیره انجمن سینماداران نیز از تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان مبنی بر باز یا بسته بودن سینما‌ها خبر داد.

شایسته: جلسه با استاندار تهران امیدوار کننده بود

مرتضی شایسته پیرامون جلسه شورای صنفی نمایش با استاندار تهران گفت: روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه؛ اعضای شورای صنفی نمایش، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران و رییس کانون پخش‌کنندگان با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران جلسه‌ای داشتیم که درباره وضعیت سینما‌ها و سینماداران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امنیت سینما‌ها صحبت شد.

وی در همین راستا اظهار کرد: استاندار تهران تمامی مباحث مطرح شده در خصوص شرایط سینمادارن، تعطیلی‌های مکرر و ضرر و زیان‌های ناشی از آن و .. را شنید و قرار بر این شد تا شورای صنفی نمایش در نامه‌ای موارد عنوان شده را مکتوب و ارسال کنند.

شایسته خاطرنشان کرد: روند و نتیجه جلسه دو روز گذشته با استاندار مثبت است و امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد. فردا نیز جلسه شورای صنفی نمایش برگزار می‌شود و در این جلسه راجع به فیلم‌های جدیدی که قرار است به اکران اضافه شود صحبت خواهیم کرد.

فرجی: در مورد باز بودن سینماها ستاد کرونای هر استان تصمیم می‌گیرد

همچنین غلامرضا فرجی عضو هیئت مدیره انجمن سینماداران در گفت‌وگو با میزان نیز در پاسخ این سوال که با وجود مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سینما‌ها در وضعیت قرمز و علت باز بودن سینما‌ها بیان کرد: سینما‌های هر شهر تابع رنگ‌بندی کرونایی هستند و وضعیت فعالیت سینما‌های سراسر کشور بنا بر وضعیت کرونایی هر استان و شهر مشخص خواهد شد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از میزان، وی در همین راستا خاطرنشان کرد: به تازگی روابط عمومی سازمان سینمایی در مصاحبه‌ای تصویری اعلام کرده که ستاد کرونای هر استانی بنا بر رنگ‌بندی هر شهر و استان می‌تواند راجع به فعالیت سینما‌های استان خود تصمیم‌گیری کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار