| کد مطلب: ۲۹۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

صیانت از حقوق شرکای اجتماعی مورد تاکید سازمان تامین اجتماعی است

نشست هم اندیشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان در محل اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

صیانت از حقوق شرکای اجتماعی مورد تاکید سازمان تامین اجتماعی است

آرمان ملی آنلاین -به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به این موضوع که کارگران بدنه اصلی اقتصاد کشور و موجب آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور هستند، افزود: در سال 1400، که با عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها" نامگذاری شده است، حمایت و پشتیبانی از نیروی کار به عنوان مهمترین و اساسی ترین رکن تولید، بیش از پیش مورد توجه بوده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با تاکید بر صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان به ویژه کارگران ساختمانی واقعی که شغل غالب و معاش آنها از این محل تامین می شود، از انجام بازرسی های ادواری جهت شناسایی و پالایش قراردادهای من غیر حق و جایگزینی افراد واجد شرایط در انتظار، خبر داد.

وی، همچنین ارتقای خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی را از اهم اقدامات انجام یافته در راستای تسهیل و روانسازی امور مخاطبین برشمرد و جهت ایجاد تعامل بیش از پیش، تداوم نشست های هم اندیشی و برگزاری دوره های آموزش خدمات غیر حضوری سازمان برای اعضای کانون اعلام آمادگی کرد.

سیف الهی، رییس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی آذربایجان شرقی، نیز در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از تعامل سازنده و راه گشای اداره کل تامین اجتماعی استان، از همکاران شعب که در گره گشایی از امور مخاطبین با جان و دل تلاش می کنند، صمیمانه قدردانی کرد.

در این نشست هم اندیشی، اعضای هیات مدیره کانون های شهرستانهای استان، ضمن ارایه انتقادات، پیشنهادات و طرح سوالات مربوط به حوزه کارگران ساختمانی، پاسخ سوالات و ابهامات خود را از جانب مدیر کل استان دریافت نمودند.

در پایان این نشست، از سوی کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان، از تلاش ها و زحمات سعید عیوق زاده و بهرام رضایی رییس سابق و فعلی اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تامین اجتماعی استان، به عنوان مسئول مستقیم بیمه کارگران ساختمانی در استان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار