| کد مطلب: ۳۰۴۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پاكسان:

ممیزی خارجی به منظور مانع زدائی در مسیر بهبود تولید است

در شركت پاكسان به منظور استقرار بهینه سیستم های مدیریت یك پارچه (IMS) ممیزی خارجی استانداردهای مدیریت كیفیت توسط نماینده شرکت توف‌نورد در ایران صورت گرفت.

ممیزی خارجی به منظور مانع زدائی در مسیر بهبود تولید است

آرمان ملی آنلاین -به گزارش پاكسان نیوز، حسن بقائی مدیرعامل شركت پاكسان از انجام ممیزی خارجی در شركت پاكسان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فرصت كنترل انطباق عملكرد سازمان با الزامات استانداردهای بین المللی ممیزی در مردادماه در شركت پاكسان انجام شد.

وی ممیزی خارجی را راه استاندارد و قابل اعتنا در جهت تقویت نقاط قوت مجموعه معرفی نمود و افزود: این ممیزی بر اساس الزامات استانداردهایISOb9001، 45001:2018ISO وISO 14001:2015 برنامه ریزی و اجرا می‌شود و می تواند این امكان را فراهم سازد تا در جهت مانع زدائی در مسیر بهبود تولید گام برداریم و شاخص های زیست محیطی و ایمنی خود را ارتقاء دهیم.

بقائی با اشاره به این كه ممیزهای تخصصی در جهت تحقق اهداف و برنامه های سازمانی و ارتقاء عملكرد سیستم مطابق با استانداردهای مدیریت كیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت مستقر در شركت پاكسان است محیطی و ایمنی و بهداشت پاكسان است یادآورشد: این استانداردها به طور كلی الزاماتی را برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده های شرکت ها به محیط دارد و فراتر از قوانین و استانداردهای ملی است. خوشبختانه پاكسان از دیرباز به مسئله محیط زیست توجه ویژه داشته و كاهش آلایندگی را در دستور كار خود قرار داده و همواره به الزامات زیست محیطی پایبند بوده است.

مدیرعامل پاكسان تولید محصولات دوستدار محیط زیست، تحقیق بر روی بسته بندی های زیست تخریب‌پذیر، فعالیت شبانه روزی تصفیه خانه پساب این شركت، تفكیك زباله از مبدأ، بازیافت پس ماندهای تولید و...را از جمله اقدامات زیست محیطی این مجموعه معرفی نمود.

این ممیزی هر ساله به شكل دوره ای و توسط كارشناسان مجرب شرکت توف‌نورد در ایران كه مورد تأیید سازمان ها و نهادهای بین المللی است صورت می‌گیرد و دور جدید آن در مردادماه سال جاری انجام شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار