| کد مطلب: ۳۰۴۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به خبرنگاران

مدیرعامل شرکت بیمه معلم در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار بر اهمیت رسالت خبرنگاران حرفه‌ای در توسعه صنعت بیمه تاکید کرد .

پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به خبرنگاران

آرمان ملی آنلاین -متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به شرح ذیل است:

پاس می‌داریم، تلاش بی‌دریغ خبرنگاران را که با رسالت اخلاقی و حرفه‌ای خود، قدم در راه پیشرفت سرزمین‌مان بر می‌دارند. هرساله با نزدیک شدن به 17مردادماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، به یاد سفیران قلم و اخلاق پیام‌های تبریک مرقوم می‌شود؛ اما آنچه که نباید از آن غفلت کرد این است که هر روز و هر ساعت باید قدردان خبرنگاران و آگاهی‌رسانان بود.

بدون شک خبرنگاران صنعت بیمه نیز در صف مقدم توسعه صنعت هستند و نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی دقیق و تحلیل‌های فنی دارند، در همین زمینه رسالت خبرنگاران حرفه‌ای و با اخلاق بازار مالی را پاس می‌داریم؛ چراکه در سایه نقدهای روشن‌گرانه و تحلیل‌های اخلاق‌مدارانه آنها می‌توانیم انتظار تحقق اهداف را داشته باشیم.
تحقق ضریب نفوذ 7درصدی که نص صریح قانون برنامه شش توسعه است علاوه بر سیاست گذاری‌های دقیق نهاد ناظر و اجرای هدفمند شرکتهای بیمه، نیازمند آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به ضرورت پوشش‌های بیمه‌ای و فرهنگ‌سازی مداوم و مستمر است، در همین راستا بر کسی پوشیده نیست که رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در توسعه فرهنگ بیمه داشته باشند.
و پرواضح است که با رشد روزافزون رسانه‌های مختلف و توسعه شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران حرفه‌ای می‌توانند در صف مقدم توسعه فرهنگ بیمه و نفوذ آن در اقشار مختلف جامعه باشند.

محمد ابراهیم تحسیری / مدیرعامل

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار