| کد مطلب: ۳۰۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

حامد كریمی مدیر واحد روابط عمومی پاكسان خبرداد؛

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی صنعت شوینده كشور رونمایی می شود

مدیر روابط عمومی شركت پاكسان از رونمایی پایگاه خبری جدید پاكسان نیوز با قابلیت های ارتقاء یافته و رویكرد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه صنعت شوینده كشور خبر داد.

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی صنعت شوینده كشور رونمایی می شود

آرمان ملی آنلاین -حامد كریمی مدیر واحد روابط عمومی شركت پاكسان ضمن تبریك 17 مرداد روز خبرنگار به جامعه خبری و رسانه ای كشور از رونمایی اولین پایگاه خبری تحلیلی مرجع صنعت شوینده كشور با عنوان پاكسان نیوز در چند روز آینده خبر داد و گفت: به منظور گسترش ارتباط با مخاطبین، مصرف كنندگان و فعالان حوزه صنعت شوینده و اصحاب رسانه به زودی از سایت جدید پایگاه خبری این مجموعه با دامنه paxanews.com رونمایی خواهد شد.

وی با برشمردن اهداف ایجاد این فضا در حوزه اطلاع رسانی صنعت شوینده كشور افزود: پایگاه خبری پاكسان نیوز به عنوان بازوی خبری و رسانه رسمی این شركت در چند سال گذشته فعالیت نموده است اما به دلیل قدیمی بودن ساختار آن نسبت به تغییر فضای رسانه ای و پیشرفت های فناورانه كشور همچنین نبود فضای جامع اطلاع رسانی در حوزه صنعت شوینده تصمیم گرفتیم پایگاه خبری بهبود یافته‌ای را ارائه نماییم كه در كنار پاسخگویی به پرسش های مخاطبان ابعاد خبری و فعالیت‌های تولیدكنندگان را در سطح كشور نیز پوشش دهیم.

كریمی ضمن اشاره به قابلیت‌ها و امكانات مختلف این پایگاه خبری به معرفی بخش های مختلف آن پرداخت و یادآورشد: مخاطب محور بودن و سهولت در دسترسی به بخش های مختلف و امكانات بهینه از جمله انعكاس جدیدترین و جامع ترین اخبار، مقاله ها، پایان نامه‌ها و دستاوردها در حوزه صنعت شوینده از خصوصیات ویژه این پایگاه خبری است تا مخاطبین و فعالان این حوزه از طریق این رسانه بتوانند در جریان آخرین تحولات، دستاوردها و پیشرفت‌های این صنعت قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی پاكسان در خاتمه با اشاره به شیوع ویروس كرونا و جهش های جدید كوید19 در سراسر جهان و نیاز فزاینده به اطلاع رسانی دقیقتر، خاطرنشان كرد: آگاهی بخشی و فراهم آوردن بستر مناسبی برای ارائه مقالات، دانش و یافته های محققین، پژوهشگران و دانشجویان و معرفی دستاوردهای نوین و..... این پایگاه خبری تحلیلی در حوزه شوینده ایجاد شده تا در كنار این اهداف كلان به ارائه آموزش های لازم در حوزه بهداشت فردی و اجتماعی و نحوه استفاده درست از مواد شوینده و.....نیز بپردازد.

در این خصوص از تمامی مجموعه ها و فعالان عرصه شوینده كشور به ویژه خانواده بزرگ هلدینگ شوینده توسعه صنایع بهشهر دعوت می شود پیرامون ارائه اخبار، پژوهش‌ها، یافته های جدید و دستاوردهای نوین خود با این پایگاه خبری تحلیلی همكاری نموده و از امكانات و بستر بوجود آمده بهره برداری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار