| کد مطلب: ۳۴۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی

31 شهریور یاداور آغاز جنگی تحمیلی و ناجوانمردانه به میهن ماست که در طول هشت سال، با همه دشواری‌ها و ناملایمات، به فضل الهی توانست انقلاب نوپای اسلامی را به مرز پختگی برساند و با کوشش کم‌نظیر سربازان این آب و خاک و صدالبته پشتیبانی قاطبه مردم انقلابی، شیرینی قطع تعلق از بیگانگان و استقلال عملی را در عرصه‌های گوناگون به کام این مردم بچشاند.

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی

آرمان ملی آنلاین -صنعت دفاعی جمهوری اسلامی با آغاز دفاع مقدس، قله‌هایی را فتح کرد که شاید کمتر کسی باور داشت اما اراده صیادها و طهرانی‌مقدم‌ها و دیگر مردان و زنان گمنام تقدیری درخشان را برای‌مان رقم زد؛ تقدیری که تبلور آن را امروز در پیشرفت‌های فناورانه، افزایش قدرت دفاعی و بالارفتن قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی به‌خوبی می‌بینیم.
در طلیعه گام دوم انقلاب با ادای احترام به همه شهدای والامقام، به‌ویژه «فخری‌زاده» عزیز، سی‌ویکم مردادماه، روز «صنعت دفاعی» را به تمامی جهادگران و فعالان عرصه‌های نظامی و صنایع وابسته تبریک می‌گویم. بی‌تردید حضور باتجربه پیش‌کسوتان و تلاش پرشور جوانان آگاه، بادانش و متعهد در این صنعت حساس و راهبردی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، روزبه‌روز بر قدرت و سرعت کشور در کنش‌ها و واکنش‌های دفاعی می‌افزایند عامل مهمی در بازدارندگی بیگانگان از ماجراجویی‌های سفیهانه و در نتیجه حفظ صلح و ثبات منطقه است.
ایران مقتدر در افق 1404 با اتکا به قدرت بازدارندگی و اشراف اطلاعاتی، به تاسی از آموزه‌های قرآنی، در برابر دشمنان سخت و نفوذناپذیر و در مقابل دوستان نرم و تعامل‌گر رفتار می‌کند تا بهترین و استوارترین پشتوانه را در مناسبات دیپلماتیک برای کشور فراهم کند.
شرکت بیمه کوثر به عنوان عضوی کوچک از این خانواده فداکار و سربلند، همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا وظیفه‌اش را در راه اعتلای نیروهای نظامی و ارتقای صنعت دفاعی به بهترین نحو انجام دهد و از این رو، به دستاوردهای این عرصه افتخار می‌کند. به یاری پرودگار، ما در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانستیم با افزایش کیفیت و کمیت در ارایه خدمات بیمه‌ای به عزیزان این میدان، سطح رضایت آنان را به میزان قابل‌توجهی بالا ببریم و با کاهش دغدغه‌های این جامعه بزرگ، قدمی در راه تسهیل و تسریع رشد و پیشرفت صنایع دفاع کشور برداریم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار