| کد مطلب: ۳۹۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

ابزار مناسب برای برتری در گیمینگ

از نمایشگرهای نشان دهنده ضربان قلب در ساعت‌های هوشمند گرفته تا شتاب سنج‌ها و ژیروسکوپ‌هایی که وظیفه اندازه‌گیری حرکات ورزشکاران حرفه‌ای را بر عهده‌دارند، تکنولوژی امروز، ورزش را به سطح کاملاً جدیدی از دقت ارتقا داده است. در جهان ورزش‌های الکترونیک (esports) هم فناوری پیشرفته فقط یک ترجیح نیست، بلکه امروزه به‌ضرورت تبدیل‌شده است؛ و در این دنیای جدید، سخت‌افزار LG UltraGear به‌عنوان بهترین وسیله برای پیروزی شهرت فراوانی یافته است.

ابزار مناسب برای برتری در گیمینگ

آرمان ملی آنلاین -بر اساس گزارش سالیانه International Data Corporation (IDC) بازار کامپیوترها و نمایشگرهای گیمینگ در سال ۲۰۲۰ به‌سرعت گسترش‌یافته و میزان فروش به ۵۵ میلیون دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶.۸ درصد افزایش داشته است. ازآنجایی‌که در دوران همه گیری، بیش از هر زمان دیگری افراد در خانه مشغول کار و بازی هستند، تقاضا برای سخت‌افزار بهتر با رشد چشمگیری روبرو شده و در این میان فروش مانیتورهای گیمینگ ال‌جی هم در فاصله زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ بیش از سه برابر شده است.

اکنون به مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی و دلایل تمایز آن‌ها از دیگر محصولات بازار نگاهی خواهیم داشت.

در مقایسه با سایر فناوری‌های پنل نمایشگر همچون Twisted Nematic (TN) یا Vertical Alignment (VA)، پنل‌های ‌ In-Plane Switching (IPS) ال‌جی زاویه‌ دید وسیع‌تر با حداقل اعوجاج رنگی و همچنین طیف وسیع رنگی با کنتراست عالی را ارائه می‌کنند. ال‌جی اولین شرکتی بود که مانیتور IPS بازمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری (GTG) یک میلی‌ثانیه‌ای را رونمایی کرد، که مزیتی قابل‌توجه نسبت به زمان پاسخ ۲۰ تا ۳۰ میلی‌ثانیه‌ای مانیتورهای معمولی است. یک میلی‌ثانیه به معنی کاهش جلوه‌های بصری همچون شبح است، تا تجربه‌ای روان‌تر و سریع‌تر از بازی داشته باشید؛ و با نرخ تازه سازی تا ۱۴۴ هرتز، وضوح فوق‌العاده بالای صفحه‌نمایش و کیفیت تصویر فوق واقعی، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا LG UltraGear محبوب‌ترین گزینه برای esports است.

هم‌اکنون ۱۹ مدل مختلف از سری LG UltraGear تولید می‌شود که شامل یک نمایشگر جدید ۳۲ اینچی (مدل 32GP850) با تکنولوژی صفحه‌نمایش ‌Nano IPS پیشرفته هم می‌شود. اواخر سال جاری میلادی ال‌جی اولین مانیتور ۳۴ اینچی صنعت سرگرمی را باقابلیت NVIDIA G-SYNC ULTIMATE ارائه خواهد نمود که بالاترین سازگاری را با کارت‌های گرافیک NVIDIA خواهد داشت.

ال‌جی با تلاش فراوان به دنبال این است که خواسته‌های واقعی طرفداران گیمینگ را کشف کند. یکی از این راه‌ها استفاده از نظرات گروه مشاوران UltraGear Advisory Board است که یک انجمن آنلاین متشکل از حدود ۲۰۰ گیمر در سراسر جهان و تحت مدیریت ال‌جی است. اعضای این هیات طی فرآیند توسعه محصولات جدید نظرات مشورتی خود را در زمینه‌های تکنیکی و طراحی در اختیار مهندسان شرکت قرار می‌دهند.

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear نه‌تنها انتخابی ایده‌آل برای راه‌اندازی سیستم گیمینگ خانگی هستند، بلکه یک برند تجاری با تقاضای بالا در میان افراد حرفه‌ای است که از راه بازی امرارمعاش می‌کنند. ال‌جی در حال حاضر با Gen.G Esports (یکی از برترین سازمان‌های ورزش الکترونیک) برای حمایت از تیم League of Legends Champions Korea (LCK) همکاری نزدیکی دارد. با استفاده از مانیتورهای LG UltraGear این تیم هم‌اکنون پیشرو رقابت‌های جهانی امسال است.

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear برای تجربه هیجان انگیز گیمینگ ساخته‌شده‌اند تا برای گیمرها برتری بیشتری نسبت به رقبا فراهم آورند و از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ به ابزار موردعلاقه گیمرهای زیادی تبدیل‌شده‌اند؛ بنابراین شما چه یک گیمر حرفه‌ای باشید یا فقط یک بازیکن آماتور معمولی، LG UltraGear می‌تواند ابزار کار مناسبی را فراهم آورد که تفاوت میان پیروزی و شکست را رقم خواهد زد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار