| کد مطلب: ۳۹۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیشتازی عملکردی بانک پاسارگاد؛ بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری بین بانک‌های خصوصی

بانک پاسارگاد به‌عنوان شرکت سهامی عام و با سرمایه ۶۵.۵۲۰‌میلیارد ریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

پیشتازی عملکردی بانک پاسارگاد؛ بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری بین بانک‌های خصوصی

آرمان ملی آنلاین -بانک پاسارگاد به‌عنوان شرکت سهامی عام و با سرمایه ۶۵.۵۲۰‌میلیارد ریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد توانسته است در میان بانک‌های خصوصی ایران بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری را از خود نشان دهد.

در ادامه به بررسی عملکرد ماهانه بانک پاسارگاد می‌پردازیم.

بر اساس گزارش ماهانه ارسال‌شده شرکت در سایت کدال، درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در امرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۴.۶۸۹.۰۷۱‌میلیون ریال بوده که نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱۳.۶۱۶.۳۶۶‌میلیون ریال و به‌میزان ۸ درصد رشد داشته است. در مجموع در ۵‌ماهه ابتدایی سال کل درآمد تسهیلات اعطایی بانک به ۱۲۱.۶۸۳.۳۴۱‌میلیون ریال رسیده و نسبت به درآمد ۵ ماهه اول سال ۱۳۹۹ به‌میزان ۷۴.۵۱۶.۴۲۵‌میلیون ریال، از رشدی ۶۳ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز نسبت به دوره مشابه رشد قابل توجهی داشته و در امرداد سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه قبل از مبلغ ۱۲,۴۹۲,۵۶۰‌میلیارد ریال به مبلغ ۲۱،۲۸۴،۴۱۱‌میلیارد ریال، افزایش ۷۰‌درصدی را تجربه کرده است. در مجموع در ۵ ماهه ابتدایی سال کل سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک ۹۹.۰۷۲.۶۴۲‌میلیون ریال بوده که نسبت به سود سپرده‌های ۶۱.۳۳۷.۰۳۸ میلیون‌ریالی سال ۱۳۹۹ رشدی ۶۲ درصدی را شاهد بوده است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از نبض بورس، بر اساس پیش‌بینی بانک، تا پایان سال ۱۴۰۰، درآمد تسهیلات اعطایی بانک به مبلغ ۳۴۲.۲۰۰.۰۳۳‌میلیون ریال و درآمد سود سپرده‌گذاری‌ها به مبلغ ۱۳.۸۶۴.۴۷۷‌میلیون ریال خواهد رسید. در همین راستا این بانک سود خالص ۱۰۲.۸۹۹.۸۵۰‌میلیون‌ریالی را برای خود متصور شده که به ازای هر سهم سودی معادل ۱.۵۷۱ ریال خواهد ساخت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار