| کد مطلب: ۳۹۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر از قهرمان المپیک توکیو با یک خبر خوب

محصول جدید بیمه معلم ویژه ورزشکاران روانه بازار شد

محصول جدید بیمه معلم ویژه ورزشکاران روانه بازار شد

آرمان ملی آنلاین -به گزارش بیمه معلم، سعید گیوه‌چی مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم اظهار داشت: طرح بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری ویژه ورزشکاران و نام‌آوران پس‌از بررسی و شناسایی نیاز جامعه ورزشی از ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۰ در دستورکار قرار گرفت.
این طرح با هدف تحت پوشش قراردادن هزینه‌های نقص عضو و حوادث ورزشی، هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و از کارافتادگی ناشی از حوادث ورزشکاران در دوران قهرمانی و همچنین پوشش سرمایه‌گذاری و مستمری و حقوق مادام‌العمر در دوران بازنشستگی کلید خورد.

مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم تصریح کرد: تمامی شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور بیمه معلم امکان صدور و ارائه خدمات این طرح را برای تمامی رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها در دستور کار دارند، تا ورزشکاران دیگر دغدغه هزینه‌های حوادث ورزشی و حقوق مادام‌العمر در دوران بازنشستگی را نداشته باشند.

در حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه معلم ، بیمه زندگی ومستمری مادام‌العمر بیمه معلم به قهرمان المپیک توکیو تقدیم شد.

سجاد گنج‌زاده قهرمان المپیک توکیو که هم‌اکنون در بالاترین نقطه ممکن یک ورزشکار قرار گرفته، حالا باید از این عنوان محافظت کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار