| کد مطلب: ۴۱۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شاغل در فولاد هرمزگان

در راستای تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت کارکنان فولاد هرمزگان طرح واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی شاغل در فولاد هرمزگان در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت انجام شد.

اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شاغل در فولاد هرمزگان

آرمان ملی آنلاین - رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در این خصوص گفت : از ابتدای توزیع واکسن در کشور و با توجه به دغدغه مدیرعامل شرکت موضوع انجام واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت .
صفریان با اشاره به لزوم تکریم نیروی انسانی و سلامت کارکنان اظهار داشت: با پیگیری های مدیر عامل محترم و در راستای سلامت و رضایت کارکنان و همکاری اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان هرمزگان واکسیناسیون کارکنانی که در نوبت اول واکسن را دریافت ننموده اند از روز دوشنبه در محل مسجد امام حسین(ع) این شرکت آغاز شد و بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران در این طرح واکسن را دریافت کردند.
وی ضمن اشاره به اقدامات فولاد هرمزگان در مسئولیت های اجتماعی و تعاملاتی این شرکت در طول همه گیری کرونا با مراکز بهداشتی و اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان اظهار داشت: مسئولین سلامت هرمزگان نیز از این حمایت ها به گونه ای قدردانی نموده و پس از ورود واکسن به استان هرمزگان ، فولاد هرمزگان تنها شرکتی در این منطقه بوده که طرح واکسیناسیون کارکنان خود را در محل شرکت انجام داد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد .
وی اظهار امیدواری کرد که با توزیع واکسن در جامعه، شاهد کاهش مبتلایان به کرونا باشیم .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار