| کد مطلب: ۴۱۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

با هدف معرفی محصولات پودری پگاه رخ داد:

حضور پگاه تهران در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با رویکرد معرفی و ارائه محصولات پودری خود در بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات حضور یافت.

حضور پگاه تهران در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

آرمان ملی آنلاین - به گزارش صنایع شیر ایران (پگاه)، در روز اول این نمایشگاه مدیرعامل شرکت ماندگار تجارت شیرین بعنوان مجری برگزار کننده این نمایشگاه میزبان عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران و سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران بود.

در نشستی که به منظور تعامل بیشتر مدیران ارشد تولید کننده صنایع شیرینی و شکلات روی داد، مدیرعامل پگاه تهران هدف از حضور در نمایشگاه را معرفی محصولات پودری و جذب مشتریان بالقوه داخلی و صادراتی اعلام کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی عامل شناخت و ارتباط شرکت های تولیدی با بازار است.

وی افزود: شرکت پگاه تهران علیرغم تولید محصولات لبنی و شیرخشک با کیفیت و شناخته شده در بازار ، گام دیگری در زمینه تولید مواد اولیه پودر آب پنیر ، روغن حیوانی، تولید پودر کیک و سایر محصولات پودری نوشیدنی و مکمل های بدنسازی نیز برداشته است.

مدیرعامل پگاه تهران درباره اطمینان صنعت شیرینی و شکلات در مورد کیفیت مواد اولیه تولیدی گفت: با توجه به اینکه برند پگاه نامی شناخته شده است و سالیان سال است که فعالیت درخشانی در کشور دارد، به همین علت آمادگی ایجاد تعامل نزدیک را با صاحبان تولید و همچنین بازدید فعالان صنعت شیرینی و شکلات از روند تولید محصولات پگاه را برای این صنعت دارد و این در حالیست که پگاه تهران با رعایت کامل مسائل بهداشتی و کیفی و استانداردها و همچینین گواهینامه های کسب شده این اطمینان را به مشتریان می دهد که قطعا می‌توانند این روند را رصد کنند.

در حاشیه این جلسه با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران و مسئولان پگاه تهران در ستاد برگزاری، کیک آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با حضور پرویز بیوک مدیرعامل شکلات شونیز و همچنین جمشید مغازه ای، رئیس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات و تعدادی از فعالان صنعت برش خورد.

این نمایشگاه تا ۳ مهرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان مرتبط خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار