| کد مطلب: ۴۱۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

گلکسی Z Fold۳ یا Z Flip۳

کدام گوشی تاشو سامسونگ برای شما مناسب است؟

گلکسی‌های Z Fold3 و Z Flip3 به کمک قابلیت‌های جدید و طراحی نوآورانه، سطح جدیدی از بهره‌وری و مولتی‌تسکینگ را به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده‌اند که تنها از یک گوشی تاشو برمی‌آمد.

کدام گوشی تاشو سامسونگ برای شما مناسب است؟

آرمان ملی آنلاین - شرکت سامسونگ مرداد ماه امسال طی رویداد Galaxy Unpacked به طور رسمی از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد. این گوشی‌های تاشو انعطاف‌پذیری و سرعت عمل مورد نیاز در برابر تغییرات سریع دنیای امروز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
هر دو گوشی گلکسی‌ Z Fold3 و Z Flip3 با طراحی هنرمندانه و در عین حال مقاوم طراحی شده‌اند و فضای کاری بیشتر و منعطف‌تری را در دسترس کاربران می‌گذارند. اما هر کدام از آنها با اهداف و کاربردهای متنوع و متفاوت ساخته شده‌اند. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا با گوشی تاشو مناسب خود آشنا شوید.


گلکسی‌ Z Fold3 : دفتر کاری در جیب
گلکسی Z Fold3 محصولی با امکان مولتی‌تسکینگ قدرتمند برای کاربرانی است که خواهان بهترین محصول برای رسیدن به بهره‌وری و تصاویر فراگیر هستند. این گوشی تاشو در حالت باز یک نمایشگر به بزرگی دو گوشی همراه را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. کاربران و دارندگان گوشی تاشو گلکسی Z Fold3 از مزیت‌هایی برخوردار می‌شوند که تا پیش از این رویایی و دور از دسترس به نظر می‌رسید و در مدل جدید Z Fold3 تا حد زیادی ارتقا و بهبود پیدا کرده است. مزیت‌هایی مثل :

• ادغام دستگاه‌ها
ما هر روزه برای انجام کارهای خود دستگاه‌هایی مثل لپ‌تاپ یا تبلت و گوشی موبایل را حمل می‌کنیم. گلکسی Z Fold3 کمک می‌کند تا کیف کاری شما سبک‌تر شود و به جای حمل هر روزه چند دستگاه همه آنها را در جیب خود داشته باشید. این گوشی تاشو به کمک نمایشگرها و طراحی منعطف‌پذیر خود می‌تواند لحظه‌ای به تبلتی باریک تبدیل شود و زمانی دیگر به کمک سامسونگ Dex به مانیتور متصل شود و فایل‌های کاری شما را پردازش کند. با گلکسی Z Fold3 شما همیشه یک دستگاه همه‌کاره و همه‌فن‌ حریف در جیب خود خواهید داشت.

• مولتی‌تسکینگ
گوشی‌های موبایل به دلیل محدودیت‌های اندازه صفحه نمایش توانایی‌های زیادی در ارائه قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ ندارند. با داشتن گلکسی Z Fold3 شما می‌توانید مانند رایانه شخصی خود با آن کار کنید. پس از باز کردن گوشی با کشیدن اپلیکیشن‌ها از Taskbar2 در صفحه اصلی گوشی به سمت بیرون، می‌توانید تا سه اپلیکیشن را بصورت همزمان فعال کنید. این قابلیت به سادگی و با کشیدن و رها کردن (drag and drop) برنامه‌ها انجام می‌شود. همچنین در Edge Panel به اپلیکیشن‌های پرکاربرد و مورد استفاده خود دسترسی خواهید داشت.
با استفاده از ابزار سامسونگ Dex می‌توانید صفحه نمایش گوشی را روی مانیتور بیندازید و از تجربه کار با اپلیکیشن‌های گوشی به شکل دسکتاپ لذت ببرید. در زمان اتصال Dex به مانیتور شما می‌توانید گوشی را به ترک‌پد تبدیل کنید یا به کمک بلوتوث از ماوس و کیبورد بهره ببرید.

• ابعاد صفحه نمایش
مواقع زیادی پیش می‌آید که همزمان با آماده کردن فایل‌های کاری باید مطالبی را بخوانید و مرور کنید. در چنین زمان‌هایی نیاز به رفت‌وآمد دائم بین برنامه‌ها یا صفحه‌نمایش‌های مختلف است.
در گلکسی Z Fold3 انجام این کار به کمک صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی به سادگی و در کمترین زمان انجام می‌شود. صفحه نمایش منعطف گوشی قابلیت تبدیل به یک تبلت را دارد و فرم جدیدی از کار با گوشی‌های هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به قرار گرفتن دوربین جدید این گوشی در زیر نمایشگر، می‌توانید محتوای موردعلاقه‌تان را بصورت یکدست روی صفحه نمایش Infinity Flex آن تماشا کنید. در گلکسی Z Fold3 کمترین تعداد پیکسل‌ها در بالای سوراخ دوربین قرار گرفته است و در نتیجه بیشترین فضای تماشا و صفحه‌ای کامل برای اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربر قرار دارد.

• برگزاری جلسه‌های آنلاین با گوشی
جلسه‌های کاری پس از شیوع بیماری به شکل مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و لازم است تا دستگاه‌ها هم با این تغییر همراه شوند. گلکسی Z Fold3 به قابلیت کاربردی و جالب توجه Flex Mode مجهز است که امکان برگزاری جلسه‌های آنلاین یا تماس تصویر را بدون نیاز به نگهداشتن گوشی فراهم می‌کند.
در حالت Flex شما می‌توانید گوشی را در یک سطح صاف بگذارید و به راحتی چندین کار را بصورت همزمان انجام دهید. مثلا با نمایشگر جلویی گوشی وارد یک تماس ویدیویی شوید و همزمان در قسمت پایینی صفحه نمایش با قلم S Pen یادداشت‌برداری کنید.


• قلم S Pen
گلکسی Z Fold3 اولین گوشی تاشو سامسونگ است که به قلم S Pen مجهز می‌شود و کاربران می‌توانند از هر دو قلم S Pen مخصوص فولد (S Pen Fold Edition) یا S Pen Pro استفاده کنند.
با اضافه شدن قلم به گوشی تاشو می‌توانید یادداشت‌برداری، طراحی و ویرایش مطالب را روی صفحه نمایش بزرگ Z Fold3 تجربه کنید و راحت‌تر از همیشه خلاقیت و بهره‌وری خود را با استفاده از قلم S Pen به نمایش بگذارید.
هر دو قلم عرضه شده دارای نوک عقب رونده با طراحی ویژه و فناوری سرحد نیرو هستند که مانع آسیب دیدن صفحه نمایش اصلی Z Fold3 و راحتی خیال کاربران در زمان استفاده از قلم می‌شود. همچنین نسخه Pro قلم S Pen دارای قابلیت اتصال بلوتوث است که امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کند.

• برنامه‌های مایکروسافت آفیس
برنامه‌های کاربردی که برای ساخت فایل‌های اداری کاربرد دارد مثل اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس کاملا برای استفاده در گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ بهینه‌سازی ‌شده‌اند.
با داشتن گلکسی Z Fold3 می‌توانید به راحتی از برنامه‌های آفیس شامل اکسل، ورد، پاورپوینت و... برای آماده‌سازی و ویرایش فایل‌ها بهره ببرید. رابط کاربری این برنامه‌ها برای استفاده آنها در حالت‌های مختلف بهینه‌سازی شده و در کنار آن وجود قابلیت Multi-Active Window کار با اسناد و فایل‌ها را راحت‌تر کرده است. در زمان کار با این برنامه‌ها نیازی به کپی‌پیست کردن عکس‌ها و مطالب نیست و می‌توانید با کشیدن و رها کردن، تصاویر یا کادر متن‌ها را جابجا کنید.
گلکسی Z Fold3 هر آنچه برای کار و سرگرمی نیاز دارید فراهم کرده تا در زمانی که به کامپیوتر یا لپ‌تاپ دسترسی ندارید همه برنامه‌ها در اختیار شما قرار بگیرد.

گلکسی Z Flip3 : جمع‌وجور اما قدرتمند
گلکسی Z Flip3 برای کاربرانی که به دنبال ویژگی‌های خاص و ویژه در گوشی‌ هوشمند خود هستند و می‌خواهند با رنگ‌هایی جذاب، طراحی زیبا و قابلیت‌های پیشرفته، خودشان را به بهترین شکل ابراز کنند، گزینه‌ای ایده‌آل و کم‌نظیر به شمار می‌رود. Z Flip3 نماد یک گوشی بسیار زیباست که همه کارکردهای موردانتظار کاربر را هم برآورده می‌کند.

• بهره‌وری در ابعاد جیبی
قابلیت‌ و کاربرد گوشی‌ها نسبت به گذشته به شکل باور نکردنی زیادتر شده و به دستگاهی مهم در زندگی همه ما تبدیل شده‌اند. اما اندازه گوشی‌ها هم بزرگتر شده و تولیدکنندگان تا جایی که قرار دادن آنها در جیب ممکن باشد اندازه‌ آنها را افزایش داده‌ند.
گلکسی Z Flip3 اما اندازه یک گوشی هوشمند را به نصف کاهش داده و سپس به صفحه بزرگتری که کاربران نیاز دارند باز می‌شود. طراحی کوچک و خاص Z Flip3 باعث شده که براحتی در دست کاربران قرار بگیرد. طراحان گوشی تلاش زیادی کرده‌اند تا با تغییر شکل بخش‌های غیرضروری گوشی، راحتی کاربر را افزایش دهند. مثلا روکش بیرونی گوشی و دوربین اصلی به شکلی طراحی شده است که لنز دوربین بیرون‌زدگی نداشته باشد و ظاهری کاملا زیبا به گوشی بدهد.
همه این‌ها باعث شده تا گلکسی Z Flip3 به گوشی زیبا، کاربردی، سبک و در عین حال قدرتمند تبدیل شود.

• مشاهده اطلاعات در یک چشم بر هم زدن
ارسال اعلانات یا نوتیفیکشن به گوشی باید میزان بهره‌وری روزانه ما را افزایش دهد و بدون اتلاف وقت از متن آنها مطلع شویم. در گلکسی Z Flip3 بدون اینکه نیازی به باز کردن گوشی یا قفل دستگاه باشد می‌توان از اعلانات، ایمیل‌ها و پیام‌ها باخبر شد. نمایشگر جلویی این گوشی نسبت به نسل قبل خود بزرگتر شده تا کاربران بتوانند به کمک ویجت‌های جدید مخصوص نمایشگر جلویی قرارهای ملاقات خود را تنظیم کنند، شرایط آب‌وهوایی را بررسی و تعداد قدم‌های پیاده‌روی خود را بشمارند و همزمان عکس پس‌زمینه این نمایشگر را هم متناسب با رنگ گوشی تغییر دهند.

• ثبت سریع خاطرات
گلکسی Z Flip3 به شکلی طراحی شده تا بهترین راهکارها را برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات به شما ارائه دهد. این گوشی که برخی از جدیدترین قابلیت‌های دوربین‌های سامسونگ را در خود قرار داده، می‌تواند در حالت Flex و بدون نیاز به دخالت دست، عکس‌های سلفی عالی از شما بگیرد. حتی می‌توانید در همان حالت تا شده و بدون باز کردن گوشی، عکس و ویدئو موردنظرتان را با استفاده از نمایشگر جلویی بگیرید. برای این کار از قابلیت Quick Shot و دو بار فشار دادن دکمه روشن و خاموش گلکسی Z Flip3 استفاده کنید. با توجه به استفاده از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی در نمایشگرهای گلکسی Z Flip3 حالا اسکرول کردن و اشتراک‌گذاری تصاویر بسیار ساده‌تر از گذشته است.

• مولتی‌تسکینگ
همانند گلکسی Z Fold3 در گوشی تاشو گلکسی Z Flip3 هم قابلیت‌های متعدد برای انجام همزمان کارها در اختیار شما قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی به دو حالت عمودی یا افقی تقسیم می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا همزمان با تماس تصویری، اسناد یا ایمیل‌های مورد نظرتان را بخوانید.
همچنین در زمان کار با برنامه‌های آفیس می‌توانید دو فایل را در کنار هم یا از بالا به پایین داشته باشید و همزمان ویرایش کنید.

محصولی خاص برای هر کاربر
هر دو مدل گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 دارای طراحی منحصربه‌فرد و ویژه‌ای هستند که آنها را برای دسته‌ای از کاربران به محصولی خاص تبدیل می‌کند. گلکسی Z Fold3 محصولی همه‌کاره با قابلیت‌های گسترده مولتی‌تسکینگ است و گلکسی Z Flip3 نماد یک گوشی زیبا و جمع‌وجور و در عین حال قدرتمند است که همه کارکردهای مورد انتظار کاربران را فراهم می‌کند.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار