| کد مطلب: ۴۱۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

معاون وزیر بهداشت:

توضیح درباره آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین ۱۲ سال به بالا/ واکسن پاستوکووک برای کودکان هفته آینده به دستمان می‌رسد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین ۱۲ سال به بالا توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح درباره آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین ۱۲ سال به بالا/ واکسن پاستوکووک برای کودکان هفته آینده به دستمان می‌رسد

آرمان ملی آنلاین -«علیرضا رییسی» معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین ۱۲ سال به بالا، گفت: با توجه به اینکه واکسن سینوفارمی که در اختیار داریم و همچنین واکسن پاستوکووک که انشالله هفته آینده به دستمان خواهد رسید، هر دو تاییدیه سنین ۳ تا ۱۷ سال را دارند، براساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم، مقرر شد که سامانه برای افراد ۱۲ سال به بالا باز شود.

او افزود: همانطور که قبلا برای ۱۵ سال به بالا باز شده بود، در حال حاضر نیز سنین ۱۲ تا ۱۵ سال هم می‌توانند ثبت نام کنند، بنابراین جای هیچ نگرانی برای خانواده‌های عزیز وجود ندارد. این دو واکسن کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو کشورمان است و در کشورهای دیگر از جمله در کشور چین و برخی از کشورهای عربی استفاده شده است.

رییسی گفت: واکسن پاستور هم همانطور که می‌دانید مشترک با کوبا است و کوبا هم برای سه تا ۱۷ساله‌ها این واکسن را تایید کرده است، بنابراین به هیچ وجه جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌شود فعلا واکسیناسیون ۱۲ سال به بالا را انجام بدهیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار